Iarta-ma … nu pot …

Posted: Ianuarie 11, 2010 in me,myself and I

Iarta-ma…

Pur si simplu nu gasesc o explicatie pentru tot ce se intampla …

Credeam ca eu sunt cea isteata , ca am inteles viata mai bine decat celelalte femei si ma felicitam ca nu am cazut in capcana … pe urma ai aparut tu in viata mea si ma simt complet pierduta … Imi doresc sa te alung , sa te indepartez dar uneori realizez ca de fapt nu mai am forta sa fac asta… Acum mi-ar placea sa ma opresc putin,sa imi urmez impulsurile pentru ca gasesc ca viata este frumoasa cu tine. Ti-am spus ca o sa incerc sa traiesc fara tine … incerc,incerc dar nu sunt prea viteaza. Ma gandesc la tine tot timpul … si te doresc si imi doresc sa te iubesc dar imi este teama  sa imi asum acest risc prea mare pentru sufletul meu…

Dar acum te iubesc , in noaptea asta o sa te iubesc …

Chiar daca maine nu o sa iti raspund la telefon …si o sa dispar ca de obicei

Lasă un răspuns

