Alessya,where is the love ?

Posted: Ianuarie 12, 2010 in me,myself and I

Un fost iubit al meu nu uita sa imi aminteasca frecvent ca sunt incapabila sa il iubesc , ca sunt o femeie fierbinte in pat si rece in afara lui … Cuvintele lui m-au influentat atat de mult incat ajunsesem si eu sa ii impartasesc parerea… Dupa o perioada de timp in care am analizat comportamentul prietenelor mele super mega ultra indragostite si consolarea lor dupa finalizarea relatiei care se petrecea tragic si intotdeauna din cauza infidelitatilor lui , dupa ce am vazut atata suferinta , atatea lacrimi , atatea suflete sfasiate,atatea kilograme in plus, atatea telefoane de umilinta am inceput sa fiu mandra de mine si de faptul ca iubesc intai cu mintea ,trupul si mai apoi cu sufletul… Si da! sunt capabila de atata dragoste incat ma sufoc de dor cand El nu este langa mine,cand este departe nu ma intorc acasa ci raman in apartamentul lui unde mi-l pot imagina cu usurinta, dorm in tricourile lui, ii folosesc parfumul, baia o fac fara lumanari, nu gatesc niciodata cand el nu este acolo sa manance, mananc mai multa ciocolata si beau mai multa cola, trimit mai multe mailuri prietenelor mele,cheltui mai multi bani pe cumparaturi(pantofi in mod special am o slabiciune pentru pantofi si corsete negre), seara cand ma bag in pat tanjesc si mai mult dupa el, plang la telefon si am invatat sa spun „imi este dor” iar cand ajunge acasa facem dragoste pe marmura rece din hol … Acum sunt sigura ca sunt capabila sa iubesc cu toata fiinta mea.  Acum stiu ca a iubi inseamna a trai viata celuilalt,ca uiti de tine intr-un mod fascinant… I can be dangerously in love …intrebarea este pentru cat timp?
P.S nu stiu cat de corecta am fost din punct de vedere gramatical dupa o sticla de sampanie cu capsuni :))

Comentarii
  1. Freyja spune:

    dragostea dispare mai repede când ne întrebăm cât va dura, şi nu ne bucurăm pe cât ar trebui… Aşa că, nu contează pentru cât timp iubeşti, atâta timp cât iubeşti cu adevărat!…

  2. Amon spune:

    splendid.dar un lucru nu pot sa il inteleg.cum de nu suferi dupa un moment ca asta in viata?
    Nush,dupa cum iti spuneam prin mesaje…….nu suport.Dar apreciez ca esti tare,si cred ca esti mandra de asta:D
    Un blog frumos sa ai,si bafta la scris.imi place:D

  3. Mike1angel0 spune:

    Dragostea adevărată nu dispare niciodată. Dacă însă o trăiești atât de intens, iar cel de lângă tine nu o trăiește la fel de intens ca tine, atunci apar dezechilibre care pot distruge relația….nu poți iubi de unul singur. Oricum, ceea ce simți tu e sublim…și e întradevăr dragoste adevărată…îți doresc să simți asta mereu…și să ți se raspundă cu un sentiment la fel de puternic…pentru ca doar așa putem fii cu adevărați fericiți!

  4. laurram spune:

    Pot spune ca in mare parte ma regasesc si eu in aceasta poveste…totdeauna am fost „criticata” chiar de catre prietene…tu nu sti cum e dupa atatia ani sa pui capat la tot,nu intelegi ca trebuie sa acceptam pentru ca ii iubim. Si eu am iubit si poate ca iubesc in fiecare secunda pentru ca imi place viata si iubesc sa ma simt indragostita,dar nu am lasat loc mai presus de mine nimanui,si am pus mai putin la suflet.am invatat sa iubesc cu limite,am invatat sa accept realitatea,sfarsitul,sa nu cersesc dragostea atunci cand ea nu mai exista.

  5. oovi spune:

    niciodata nu am stiut daca, iubesc mai intai cu mintea, sau cu trupul, sau cu sfuletul… si nici nu cred ca imi doresc sa stiu exact ordinea lor, pentru ca, sunt convins ca, ele trebuie sa fie asa de apropiate, incat ordinea lor, poate fi aleatoare…
    ma surprinde insa afirmatia facuta de un fost iubit de-al tau… pai… daca el considera ca tu nu il poti iubi… ar fi trebuit sa nu fie langa tine…si nu sa aduca reprosuri…
    reprosurile in dragoste, mai mereu, cu foarte mici exceptii, sunt bazate pe egoism… si asta nu e bine de loc.. nici cel putin atunci cand, pareaza cu o asa zisa apreciere… „fierbinte in pat” care… in astfel de imprejurari spusa, poate fi luata foarte usor, ca o jignire…
    ce ai gatit ultima data???

Lasă un răspuns

