Iubitul meu … eu sunt a nimanui …

Posted: Ianuarie 14, 2010 in me,myself and I

-Stii de ce te iubesc?
Am ridicat privirea din revista pe care o frunzaream si l-am privit surprinsa
-De ce?
-Pentru ca esti tu …
Bun raspuns … Here we go again …
-Pentru ca esti fascinanta,exuberanta,ca zambesti si ca stii sa te bucuri de cele mai marunte lucruri … pentru ca esti a mea , imi apartii mie….
Am inchis revista
Mereu aceeasi discutie
S-a asezat pe canapea si a dat drumul la televizor, am inchis revista , i-am privit pentru a mia oara trasaturile perfecte ale fetei , mainile perfecte si fine care stiu cum sa ma atinga … e al meu, e cel care ma face fericita, e barbatul care stie sa ma faca sa uit de mine, el este cel despre care as putea scrie la infinit , nu mi-ar ajunge toate paginile din lume pentru  a-l putea infatisa cu cele mai superbe cuvinte …
Ma ia in brate si ma saruta pe frunte apoi isi trece usor degetul peste buzele mele …
-Stiu ca iti este teama dar trebuie sa ai incredere in mine …
-…
-Nu zici nimic ?
-Nu. Vreau sa ma tii in brate…
A tacut . De regula nu tace si incepe o discutie despre mine , despre dragoste , despre relatia noastra , despre teama mea , despre divortul parintilor mei , despre mama , despre suferinta , despre tot …
De data asta curg intre noi rauri de tacere,atmosfera se detensioneaza brusc si abandonam subiectul.
-Unde te duci?
-Ies la o plimbare
-Cu cine?
-Cu mine
Romanele de dragoste citite in adolescenta mea si cantecele de amor arata ca iubirea e un lucru rar, fascinant si ca nu e pe toate drumurile… si ca nu e la indema oricui …
Pentru prima oara dupa atatea luni de cand am renuntat la tigari mi-am cumparat un pachet si am aprins o tigara,m-am asezat pe o banca din parculetul pustiu si mi-am amintit cum l-am cunoscut,mi-am amintit prima privire si toate telefoanele primite noaptea tarziu, prima imbratisare , primul sarut , prima noapte de dragoste , prima dimineata impreuna … primele discutii despre femeile din viata lui si despre barbatul care m-a ranit si mi-a sfasiat sufletul in trecut.
Trecutul amoros al barbatului meu spune foarte multe  despre el si mi-am dorit sa stiu ce a fost inainte de mine dar asta doar pentru a incerca sa il cunosc mai bine ,doar ca nu trebuia sa pun intrebari pentru ca nu am fost pregatita pentru valul de raspunsuri care au urmat si care mi-au semanat indoiala in suflet.
E frig, ma ridic si ma indrept spre casa,urc scarile,deschid usa si ma infatisez in fata lui …
-Te iubesc! Da!
TE IUBESC si nu vreau sa te pierd intelegi?

Si uite asa am facut dragoste pe covorul nou din living…
-Esti a mea, imi apartii mie …
L-am sarutat pe frunte … Sunt a nimanui, am raspuns in gand si i-am zambit.

Comentarii
  1. sakhet spune:

    Asta i-am spus si eu unui fost de-al meu o data. Ca sunt amanta tuturor, dar sufletul nimanui. Imi place cum gandesti… Uneori, esti ca mine:)

  2. sakhet spune:

    Si totusi, atat de diferita. Nimeni nu este ca tine si nimeni nu este ca mine! [Vei intelege ulterior ca nu imi place sa fac comparatii si le evit:)]

  3. ALESSYA , ce e dragostea ? cum ai defini-o tu ?

    • alessya20 spune:

      cum as defini dragostea? dragostea este ceva minunat, fascinant …dragostea te inalta spre cele mai inalte culmi dar din nefericire te lasa sa cazi cu aceeasi viteza … si lovitura in urma prabusirii este groaznica , durerea in urma ei este greu de suportat si de vindecat … exista rani care nu se cicatrizeaza niciodata …
      De aceea consider ca dragostea adevarata nu este la indemana oricui … eu am invatat sa ma tem de ea in urma unei experiente mai nefericite … te pup :*:*:*

  4. Freyja spune:

    Iti apartii tie insati, insa poti darui din tine altora. Mult, putin, depinde… 😉

  5. sa fii iubita … e tot ce iti doresc 😉 si sa poti zambi in fiecare dimineata , si sa ai grija de tine :*:*

  6. Alexandra B spune:

    Mie îmi place titlul, să ştii. Însă, totuşi, „dragostea înseamnă să îţi dai inima şi sufletul întreg celui care ţi le va zdrobi.”, spunea odată Ch. Dickens. Aşa că, vrei, nu vrei, odată şi-odată tot eşti a cuiva, chiar dacă nu eşti în sau pentru totdeauna.

  7. Alexandra B spune:

    Să fii iubită, oricum ar fi! Asta e cel mai important! Şi tocmai asta am omis să adaug.. scuze.

  8. margaretmaya spune:

    frumos ai scris….
    da…. odata si odata iti vei darui inima cuiva, asta e sigur…

Lasă un răspuns

