Sa mi se dea o clepsidra

Posted: Ianuarie 17, 2010 in me,myself and I

Mi-am luat paharul si m-am asezat pe canapea. Mi-am scos botinele si m-am ghemuit intre perne. M-am ridicat iar, ca sa iau sticla cu vin de pe masa. Am stins lumina si m-am intors sa ma ingrop in tacere.
Regretam ca nu ma imbatasem inca.
Regretam ca sunt acolo.
Regretam…Regretam atatea lucruri.
Atatea lucruri…
Mi-am pus capul pe bratul canapelei si am inchis ochii.
-Dormi?
-Nu.
S-a dus sa isi toarne un pahar si s-a asezat jos. Stateam in intuneric… Nu ne simteam nici bine, nici rau. Eram obositi.
Dupa o lunga tacere, a spus :
-Nu ai dat nici un semn azi . Te-am sunat,ti-am trimis mesaje si tu … tu nimic. Oricat ai incerca sa te ascunzi ,e prea tarziu Alessya intelegi? E prea tarziu … Ma iubesti si nu poti nega asta.
Cuvintele lui m-au izbit puternic,nu stiam ce sa zic,raspunsul meu a venit dupa cateva secunde in care nu m-am gandit la nimic:
-Stii era o melodie … This love is taking all of my energy…asa ma simt eu acum…sunt obosita de atatea reprosuri , atatea certuri , atatea crize de gelozie … Vreau doar sa ma simt mai libera,sa ma lasi sa plutesc … uneori e prea mult. Nu pot indura atatea…
S-a asezat pe canapea , m-am ghemuit ca un copil in bratele lui. Imi este atat de bine … S-a asternut linistea intre noi.
Mi-am ridicat privirea si apoi i-am cautat buzele. Il vroiam … Ne-am iubit acolo pe canapea… Tipatul meu de eliberare,in clipa in care el m-a adus pe culmea unui orgasm zguduitor,m-a lasat tremurand…
-Sunt fericita. Nu-mi mai este teama … i-am soptit
Am adormit simtindu-i atingerea usoara pe gat. Caldura lui,mirosul pielii,totul e la locul lui.
Chiar si eu… Totul e la locul lui…
E de-ajuns sa te gandesti…
Vreau ca nisipul din clepsidra sa se scurga lent , sa ma lase acolo … pe canapeaua lui …Sa nu ma trezeasca din nou la realitate.

Comentarii
  1. elleas spune:

    Ma bucur enorm pentru tine.
    Frica este una dintre cauzele care te fac sa pierzi totul in viata.
    Ma bucur ca ai reusit sa o depasesti atat de usor. Eu am ales calea mai grea.

  2. Freyja spune:

    in clipe de genul acesta, timpul dispare cu desavarsire. ”de cat timp suntem aici? o ora? doua? un secol? mai conteaza? strange-ma in brate si iubeste-ma soptindu-mi la ureche, printre saruturi, fanteziile tale”
    😉
    good luck in continuare!

  3. Copila spune:

    Am fost acolo,candva.Si tare bine e…

Lasă un răspuns

