Mi-am dorit…

Posted: Ianuarie 26, 2010 in me,myself and I

-Mi-am promis sa nu mai traiesc niciodata langa un barbat care sa ma faca sa sufar. Cred ca nu o merit, intelegi? Nu o merit!
Am trantit usa in urma mea si am coborat in graba scarile. Afara groaznic,frig,zapada. Aleg sa merg pe jos… Damn, iar imi intra tocurile in zapada. Suna telefonul. Cine putea fi daca nu el? Inchid telefonul.
Au fost clipe in care m-am simtit infernal de singura dar mi-am gasit forta sa merg mai departe …
Daca am comis greseli am dat vina pe tineretea mea dar am avut curajul sa mi le asum intotdeauna.
In clipele mele de suferinta,de dor,de durere nu mi-am chemat vreo prietena care sa imi stearga lacrimile,sa plang pe umarul ei murdarindu-i bluza de rimel si eyeliner,am preferat sa raman singura,sa gandesc la rece,sa fiu realista si sa inteleg ca daca am ajuns pe marginea prapastiei nu are rost sa ma mint si sa zambesc ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ci sa gasesc o solutie concreta sa nu ma prabusesc.
Mi-am dorit sa am puteri magice si sa netezesc totul in calea mea…
Imi doresc sa nu treaca anii peste mine,peste chipul meu sa am mereu 20 de ani, sa fiu libera, sa imi deschid aripile si sa zbor departe catre alte tinuturi,sa uit de reguli, sa las deoparte prejudecatile si sa imi urmez instinctele…
Mi-am dorit sa seman mai mult cu mama. Cum e mama? Mama este femeia perfecta,e un cliseu asta cu mamele perfecte dar a mea e pur si simplu perfecta. Eu nu am decat o parte din calitatile ei …
Mi-am dorit mereu sa traiesc o poveste de dragoste demna de un roman,visez la o familie demna de un film american: doi copii, o casa minunata cu o curte imensa , un sot iubitor,sa ma impart cu succes intre familie si cariera…si cand ma privesc in oglinda sa zic „Doamne! Asta da viata!” dar ma trezesc la filmul meu, asta in care joc acum…
Mi-am dorit sa fiu Carrie Bradshaw din „Sex and the city”, sa am parte de aventurile ei amoroase,pasiunea pentru pantofii Manolo Blanhnik, Jimmy Choo si prietenele ei…
Dar in filmul meu de acum fara un buget enorm si fara James Cameron <Avatar>sunt mandra de realizarile mele.Am muncit din greu pentru ele.Sunt mandra de cum arat si de inteligenta mea. Nu,nu sunt perfecta! Sunt mai mult decat perfecta! Sunt EU si intr-o zi voi gasi ceea ce caut si o sa fac ceea ce imi doresc…

Comentarii
  1. sakhet spune:

    Ai o viata inainte. Esti abia la inceput. La 20 de ani, familie, copii, cariera? Este timp. Rabdare, Alessya… rabdare

  2. my coffe-break spune:

    poate ca totusi ar trebui sa chemi o prietena – ai grija cum o alegi – si sa plangi pe umarul ei sau poate pe mama …. asta ar trebui sa ajute putin 🙂

  3. nu conteaza spune:

    :d asta just e pt tine ……pt mister
    i hope
    I hope you will stand beside me, when everything is gone ,
    and , you will stand, when all are crashed [ashes].
    I hope…..you will be there, when nothing left .
    I’d wish, show me the sky when I’m looking down
    Give me a warm smile when is raining,
    You will catch me when I’m falling .

    I hope you will encorage when I’m right
    AND stop me when I’m wrong .
    I hope you will could understand me better
    that I could do myself.
    I hope you will find the missing piece
    and have the other part of my story .

    I’d wish to know that you will help me when I need it
    and you will pick me when I ‘m crying .
    I hope you’d never leave me alone in dark and rain
    I HOPE you will could open a door for me
    i hope you ‘d never, never let me go, again
    I hope you will stand beside me…

  4. cumpariluzii spune:

    Titlul ar trebui sa fie ” Imi doresc” …. nu vorbi la trecut

    Cumpariluzii

  5. clarra spune:

    Alessya, cand eu am plecat de langa barbatul care m-a facut sa sufar m-am simtit cel mai fericit om din lume. Pentru ca m-am simtit un om liber si puternic. Si mandru de asta. Si am avut puterea sa merg mai departe. Si am gasit omul perfect. Cel care ma face sa zambesc in fiecare zi, care aduce soarele pe strada mea chiar si cand vad numai uraganul in fata ochilor.
    Si omul tau perfect e acolo undeva, asteptandu-te sa te faca fericita, pentru ca meriti.

  6. conia spune:

    well, well…citisem intr-un comment mai sus de faza cu plansul pe umerii unei prietene. tin sa precizez k sunt de acord cu tine….in primu rand singura prietena iti esti tu, gandind la rece…singura vei stii ce e de facut….iar peste o zi doua…vbesti cu o prietena, dar doar ii povestesti si atat, in sinea ta deja ai raspunsurile la toate nedumeririle, greutatile, solutia indepartarii de prapastie!

Lasă un răspuns

