Doare,dar sunt libera

Posted: Ianuarie 27, 2010 in me,myself and I

M-am gandit si sunt sigura ca asta este cea mai buna solutie. E prea mult pentru mine, nu mai pot indura atat, am obosit sa fiu trantita la pamant pentru ca apoi sa ma ridic triumfatoare ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.

Nu mai pot,insemni enorm pentru mine dar nu mai rezist in relatia asta, nu sunt eu …

Nu mai suport sa aud atatea reprosuri, sa dau explicatii pentru lucruri pe care nu as indrazni niciodata sa le fac. Stiu ca nu ma crezi dar nu te-am inselat niciodata, nu as fi putut sa trec prin patul altui barbat pentru ca apoi sa ma infatisez in fata ta zambitoare si sa te iau in brate.

Am incetat sa imi apartin mie, vreau sa fiu libera, mi-ai taiat aripile si nu mai pot sa zbor,imi vreau viata inapoi. Ma rog de telefon sa nu mai sune, sa nu mai primesc mesaje…

Ai ridicat vocea pentru a mia oara spunandu-mi ca nu te-am iubit niciodata. Te-am iubit,dar iubirea nu inseamna sa controlezi omul de langa tine, inseamna sa ii daruiesti incredere,sa incerci sa il faci fericit…

Stii, eu nu sunt fericita in relatia asta,nu sunt. Recunosc ca au existat momente minunate intre noi,momente in care mi-as fi strigat iubirea la fiecare pas dar si clipe in care am suferit pentru faptul ca tu nu ai vrut sa ma intelegi,sa ma asculti,sa ma eliberezi din colivie. Nu mai suport sa tac si sa inghit,sa ma justific pentru greseli savarsite in mintea ta bolnava de atata gelozie… nu mai pot merge mai departe cu tine de mana… NU!

O sa ma uiti… Te vei intoarce in patul tau cu alta femeie,o vei descoperi si atunci ma vei uita,stiu ca ma condamni pentru astea dar meriti sa fii fericit,meriti o alta femeie cu o viata mai putin complicata,cu mai putine prietene,cu mai putine perechi de pantofi,fara doua facultati,fara lista de messenger,fara blog,fara carti,fara gossip girl,desperate housewives,supernatural,the vampire diaries,fara cola,fara ciocolata,fara unghii negre… o femeie numai pentru tine…O femeie pe care la un moment dat o vei compara cu mine si vei realiza cat de banala sunt in comparatie cu ea.

Te-am iubit,si undeva in sufletul tau sunt convinsa ca stii asta. Aveam impresia ca totul reincepea atunci,in bratele tale…dar asta este cea mai buna decizie. O sa ne vindecam unul de celalalt,vei vedea…Poate nu ne-a fost dat sa fim impreuna…

Nu ma cauta,nu ma mai chema,nu imi mai spune ca iti este dor,pastreaza toate astea pentru tine,eu nu vreau sa le stiu.

Ma intorc la viata mea,voi iesi cu prietenele mele pe care tu nu le placeai,am atatea sa le povestesc si nu voi mai fi intrerupta de mesajele tale „unde esti?”,”mai stai mult?”,”cu cine esti?”,o sa imi pierd timpul prin magazine,o sa ma uit cu orele la filmele si serialele mele preferate,voi invata mai mult,voi vorbi mai mult la telefon fara sa aud comentariile tale…atatea lucruri…Sunt convinsa ca femeile care te-au dorit pe perioada relatiei noastre vor fi extrem de incantate ca esti un barbat liber.

Ma doare dar va trece…

Ne va fi mai bine unul fara celalalt…

Elibereaza-mi inima…

Comentarii
  1. bucura-te de libertate!!! durerea trece

  2. sakhet spune:

    Nu da atentie durerii. Ignor-o. Traieste-ti viata ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Sau ca si cum nimic din ce te afecteaza acum nu s-a intamplat. E normal sa te doara, am trecut prin asta, stiu cum e. Dar trece. Cu cat incerci sa uiti, cu atat te vei simti mai bine. E greu, la inceput. Dar vei reusi.
    Uneori am impresia ca esti mai puternica decat mine…

  3. Freyja spune:

    mai bine sa fii libera decat intr-o cusca!

  4. analfabetul spune:

    stiu exact prin ce treci.
    am avut aceasi eperinta…

  5. Sancy spune:

    Ai un blog impresionant! Imi place foarte mult poza de angel, sper ca nu te superi daca am salvat si eu o copie 🙂

  6. irinela spune:

    e soper tare acest sait ……trec shi eu prin asa depresie sunt shi eu parasita am iubit foarte mult …….dar a plecat la alta
    ….cind citesc aceste pagini imi pare ca retraiesc tot de la incepot

Lasă un răspuns

