Pentru ca ador pantofii

Posted: Ianuarie 28, 2010 in me,myself and I

Sunt dependenta de pantofi si nu vreau sa ma tratez. Fiecare pereche de pantofi din dressing-ul meu are o poveste: m-am indragostit de cei negri cu fundita aceea dragalasa intr-un mall din Iasi in ziua cand mi-am cunoscut barbatul inca iubit,intrat intre timp in categoria fostilor, perechea de botine rosii am cumparat-o special pentru Craciun, perechea neagra cu trandafiri mi-am cumparat-o in ziua cand am implinit 20 de ani … fiecare pereche de pantofi are propria povestioara. Ei m-au purtat in cele mai minunate locuri… In fata unei vitrine cu pantofi sunt cea mai fericita,stralucirea din ochii mei poate demonstra asta. Pantofii ma fac sa ma simt speciala si sexy. Ma indragostesc cu usurinta de o pereche de pantofi pana si cardul meu poate confirma cu usurinta asta. Pantofii reprezinta sarea si piperul in garderoba fiecarei femei si au puterea de a face o femeie sa arate senzational,punandu-i in valoare atat feminitatea cat si erotismul. O femeie pe tocuri va atrage cu siguranta atentia unui barbat decat o femeie incaltata sport.

Citind un articol pe internet am aflat ca Madonna i-a spus designerului Jimmy Choo ca prefera incaltamintea facuta de el decat sa se culce cu un barbat. Designerul face dezvaluiri surprinzatoare: „Madonna mi-a zis ca prefera mai mult sa cumpere o pereche de pantofi facuti de mine, decat sa se culce cu un barbat deoarece cel putin stie ca pantofii vor dura toata viata”. O ador pe Madonna si o invidiez enorm pentru Jesus Luz,barbatul mai tanar cu 28 de ani din viata si patul ei. Sunt dependenta de pantofi,de sex dar nu exista grad de comparatie intre ele… cu siguranta daca as avea de ales as prefera sexul. Pentru asta renunt la tocuri cu siguranta 🙂

Am mai descoperit un articol interesant despre muzee ale pantofilor in locatii precum Germania,Canada,Anglia si Italia care gazduiesc o cizma facuta pentru un elefant,pantofi remarcabili purtati de Elton John,Marylin Monroe si Katherine Hepburn. Cu siguranta pantofii reprezinta piesa de rezistenta si se afla la loc de cinste in garderoba fiecarei femei. Eu mi-as aseza pantofii pe un pedestal pentru ca pur si simplu ii ador…

Comentarii
  1. sakhet spune:

    In sfarsit ai reusit!!>:D<
    Super tare mica ta "obsesie" legata de pantofi. Aproximativ asa sunt cu cizmele, si sincer, mai multi bani dau pe adidasi… :)) Fiecare cu ale lui.
    In schimb, exact asa sunt in privinta cartilor. Intr-o librarie ma simt in mediul meu.. Hmm.. Poate am sa scriu un post intr-o zi. te pup

    • alessya20 spune:

      Tu cu cartile eu cu pantofii , numai intre doua persoane atat de „normale” ca noi putea sa se lege o asemenea prietenie … te iubesc copil nebun :X ar fi bine daca as fi dependenta numai de pantofi , ar fi mai putin costisitor :)) mergem in ce club vrei,sper sa ajung ce sa faci?examene :(( dansuri lascive si tequila e bine? :))

  2. sakhet spune:

    Ok. PERFEEECT. \:D/
    Ajungi cum sa nu ajungi?:-w Iei o pauza de-o zi . 😛 Face bine. Te relaxeaza:P

  3. elleas spune:

    Postul asta m-a pus pe ganduri…
    Si am ajuns la concluzia ca nu am „obsesii” 😐
    :)) Dar trebuia sa ma astept la asta. Fiecare persoana cu care sunt prietena mi-a spus ca sunt o „ciudatica”, pentru ca atunci cand se asteapta sa fac ceva intr-un fel, aleg cararea de langa drum 😀 dar intotdeauna iese cu hohote de ras 🙂

  4. Dianne spune:

    Si eu am o obsesie legata de pantofi. Am o singura pereche de adidasi in rest cat vezi cu ochii numai balerini, pantofi, cizme, sandale si etc. Si faza e ca am toate culorile din lume, incepand de la verde, turcoaz,alb, negru,rosu,maro,galben, etc…..si nu ma pot lasa de ei si tot mai vreau. Mai am si o colectie de poseste la fel de colorata dar se pare ca renunt la un anume stil de posete si trec la altul.
    Oricum asta ne deosebeste de fetele care spera sa devina femei. Adica nu numai asta, dar asta e unul dintre cele mai importante lucruri.

  5. Dianne spune:

    P.S. Si am si un post despre pantofi 😛

  6. Freyja spune:

    si eu am o ”mica” obsesie cu incaltamintea, asadar te inteleg perfect!

  7. Lobiuc Niculina spune:

    Sunt super

Lasă un răspuns

