Ganduri…despre nimic

Posted: Februarie 9, 2010 in hot

O banala sambata seara.Cu fetele la un frappe,o pizza si o discutie ce il avea ca protagonist pe barbatul iubit intrat in categoria fostilor. Urasc discutiile care apar in urma finalizarii unei relatii care,de regula,dureaza pana il prezinti pe urmatorul ,dupa asta apar discutiile si interogatoriile despre el:cine e,cu ce se ocupa,ce masina are,ce facultate a terminat,cum este in pat etc… Deja discutia noastra avansa catre noul lipstick de la Maybelline si fara sa realizez,eu deja eram cu gandul in alta parte,in urma cu cateva saptamani intr-o seara de sambata magica,intr-un club,cu barbatul iubit si prietenii,eu purtand o rochie neagra,scurta, cu spatele gol care se mula perfect pe trupul meu si pentru care primisem un val de complimente.In seara aia am fost fericiti,el nu a lasat gelozia sa puna stapanire pe gandurile lui,statea pe canapea,mandru,privindu-ma cum dansez…

Am urcat singura scarile,el ramasese sa parcheze masina. Am intrat in casa,mi-am dat paltonul si esarfa jos,mi-am scos cizmele si am dat drumul la muzica…piesa mea preferata “Ride it,we’re all alone/ Ride it,just loose control/Ride it,come touch my soul/Ride it,let me feel you”,pe acordurile ei am desfacut o sticla de vin si am aprins cateva lumanari. I-am auzit pasii pe scari,in momentul cand a deschis usa,rochia mea era jos. M-a privit fascinat si plina de dorinta…Nici el nu a spus nimic,nici eu. Vorbele erau inutile. Stiam amandoi ce astepta si ce voia celalalt. Placerea era terenul nostru comun. S-a apropiat de mine,mi-a luat fata intre maini,mi-a mangaiat buzele umede cu degetele mari,mi-a mangaiat gatul… Buzele ni se unira intr-un sarut profund.O salbatica contopire a buzelor. Dorinta deveni si mai puternica. Ma lipi cu spatele de perete. Mainile lui se stransera in jurul taliei mele. Nu trebuia decat sa cer si cea mai mare dorinta mi-ar fi fost indeplinita. Stiam asta. Dar nu am spus nimic. Vroiam sa prelungesc acea agonie delicioasa… Cu o cufundare lenta si lunga patrunse intre zidurile stramte ale trupului meu.Facea ca fiecare centimetru din corpul meu sa fie cuprins de senzatii intense. Acum facea dragoste cu blandete si senzualitate,pentru ca in momentul urmator sa fie crud si dur,iar schimbarile ma innebuneau.Cu fiecare zvacnire patrundea in mine si mai adanc. Si mai adanc.Pana cand… am fost coplesita de valul de senzatii atat de intense incat nu le mai puteam suporta,mi-am infipt unghiile negre in pielea lui si mi-am muscat buza de jos pentru a-mi retine tipatul de placere. Total epuizata,transpirata ca si el, m-am lipit de el istovita. Cu tandrete ,imi mangaie parul,ridicandu-l de pe umerii mei umezi.”Te iubesc”,mi-a soptit…Cand eram impreuna in pat,nu existau limite,bariere…

Hey Alessya mai esti aici? Trezirea la realitate a fost brusca. Prietenele mele ma priveau suspect.

-La ce dracu te gandeai?

-La nimic

Comentarii
  1. sinsdesign spune:

    La nimic ai? Frumos! Foarte frumos 🙂
    Tu de fapt vrei sa te simti in siguranta in bratele unui barbat cu adevarat barbat, care sa te iubeasca asa cum esti si sa te vada mereu o zeita perfecta!
    Cam asta am inteles eu din ce am citit aici 🙂

  2. mihaelafilip spune:

    multumesc , alessya. am rasfoit si eu blogul tau aseara si scrii foarte frumos. promit sa-l citesc in totalitate saptamana viitoare , dupa ce dau prima proba la bac 😛 pupici

  3. Freyja spune:

    si mie mi s-a intamplat sa-mi las gandurile sa zburde in momente din acestea…

  4. mihaela13o spune:

    Ce frumos ai scris…. 😉

  5. da, imi plăcea şi mie ride it

    ce gînduri interesante…

  6. Jasmine spune:

    Bai chiar ai talent la scris …si imi e pofta de club :X De ce stai in Iasi 😦 ? :)))
    >:D<

  7. eu's M spune:

    pentru Jasmine.. chiar ti-a facut pofta de club?:))…da-l incolo de club.. ce a urmat suna mai bine, chiar foarte bine..;)) Cine e de acord cu mine sa ridice mana sus

  8. dayana spune:

    da-mi add la idul asta daca vrei sa ma ajuti putin cu wordpressul asta,sunt complet paralela:-s….:D:D

  9. BLACKISS spune:

    ce frumos gandesti….si scrii frumos…imi place….deja imi imaginam ce faceai tu pe acolo:P

Lasă un răspuns

