Take a bow

Posted: Februarie 10, 2010 in music

Este una dintre piesele mele preferate…

Este piesa in bratele careia am plans cel mai des…

Este piesa care mi-a sters lacrimile si m-a ridicat din prapastia singuratatii…

Este piesa care mi-a sfasiat sufletul si care m-a afundat si mai mult in durere…

Este piesa care mi-a invelit trupul in noptile reci si in cele de dor…

Este piesa pe care am facut dragoste in noptile magice si pline de pasiune…

Este piesa pe care m-am intors in viata lui dar am plecat la fel de repede…

Pe acordurile ei am tanjit dupa barbatul iubit pierdut undeva,la rascruce de drumuri… Este piesa care o ascult acum si care imi aseaza cuvintele pe pagina…

Take a bow…the night is over…

Comentarii
  1. Freyja spune:

    in asentimentul tau

  2. sinsdesign spune:

    Frumoasa melodie dar si tare trista. Ia capul sus lasa lacrimile ca prea multa tristete aici dar si mult talent scriitoricesc.
    Hai mai fluturas zboara! Lasa melodiile astea ca ma intristezi si pe mine.

  3. Alexandra B spune:

    Nu ştiu de ce, dar am auzit melodia asta la televizor acum 2-3 zile şi de atunci mi-a tot stat gândul la ea. E superbă!

  4. Si mie imi place take a bow 🙂

  5. when you are in love , there is 3 rules to follow

    first : don’t lose your head
    second : try to not lose your head
    third: never lose your your head

    and there is a fourh rule, too: if you lose your heart and your head , do something …. :*

  6. Mona spune:

    esti o persoana minunata , stii asta k ti am mai spus . iti multumesc d fiecare data cnd am fost suparata mi ai ridicat moralul , it msi pt meldodiile p care mi le ai trimis p mess, sunt superbe.*:*::**::>DD<

  7. try to go ahead …try don’t look back

  8. corina soimu spune:

    ale…turele au fost consecintele faptelor mele….i-am dezamagit putin pe ai mei..si am tinut-o intr-un plans de pe la 5 dupamasa….

  9. […] Caut și te iubesc, dragoste februarie 12, 2010 sinsdesign Lasă un comentariu Mergi la comentarii. Caut minutul de îndoială care mi-a frânt inima […]

  10. […] Caut si te iubesc, dragoste februarie 12, 2010 sinsdesign Lasă un comentariu Mergi la comentarii. Caut minutul de îndoială care mi-a frânt inima […]

  11. Lecsya spune:

    Oh, da, e superba! Pe melodia asta poti face dragoste, poti plange, poti visa frumos. Cel putin mie imi trezeste o multitudine de sentimente. 🙂

  12. el3na89 spune:

    frumosa mel..da nu e frumos sa fii trista…privim in urma cu regret..dar tre sa speram k viitorul va fi mai boon…toate trec…nu cadem asa usor…tre sa fim puternice >:D< :*:*

  13. […] un gând al lui Rochefoucauld, ce nu l-aş fi putut nicicând gândi, dacă nu mi-aş fi şters lacrimile adunate la îmbrăţişarea piesei preferate. Am început să mă gândesc la locul meu în univers, şi îmi puneam întrebări, ascultând […]

Lasă un răspuns

