the power of love

Posted: Februarie 13, 2010 in me,myself and I

Dragostea este o fiinta salbatica. Cand incercam sa o tinem in frau, ne distruge. Cand incercam sa o inchidem, ne inrobeste. Cand incercam sa o intelegem, ne tulbura.”
Paulo Coelho

Dragostea reprezinta un sentiment minunat,inaltator dar atat de greu de definit…

Nu exista rotire mai frumoasa a planetelor.
Nu exista miracol mai mare ca dragostea.
Dragostea sta la temelia tuturor lucrurilor.
Dragostea este un drog…un drog al sufletului,iti ofera o stare de euforie,de abandon total si iti inchipui ca o vei tine sub control,dar dragostea nu reprezinta decat neliniste,un camp de lupta,nopti nedormite…
Dragostea dureaza atata timp cat stii sa o pastrezi,depinde de felul in care este intretinuta,de interesul pentru persoana iubita si de puterea de a ierta.

Dragostea te inalta catre cele mai inalte culmi,te invaluie in lumina dar,in acelasi timp,te poate prabusi in ghearele intunericului.
Romanele de dragoste si cantecele de amor ne infatiseaza dragostea ca fiind un lucru rar,ea nu se gaseste pe toate drumurile si nu este la indemana oricui.
Dragostea este invincibila in fata trecerii ireversibile a timpului,in fata granitelor…ea este o rugaciune catre divinitate si o alinare pentru suflet.
Undeva,departe,in umbrele trecutului o femeie isi pierdea sufletul in fata unui barbat rece,lipsit de sentimente…Luptandu-se cu durerea,si-a promis,cu lacrimi in ochi si cu sufletul sfasiat,ca nu va mai lasa dragostea sa intre in viata ei.

Femeia aceea sunt EU si rana din trecut a lasat urme adanci in sufletul meu,dar m-a invatat sa fiu puternica,realista si matura in fata dragostei.Sa ma lupt cu ea si sa nu o las sa ma doboare.A fost vina mea atunci ca m-am avantat,orbita de prea multa dragoste,intr-o relatie fara sorti de izbanda…
Adevarata dragoste este plamadita din extaz si agonie.
Nu lasa dragostea sa te inalte prea sus pentru ca,impactul va fi nimicitor.
Scopul meu este sa inteleg dragostea

„…trase concluzia ca dragostea nu era facuta pentru ea si nici ea pentru dragoste…”
Paulo Coelho

Comentarii
  1. corina soimu spune:

    nu regreta ce a fost…bucura-te de fiecare moment de dragoste pe care l-ai trait :*:*:*chiar daca el nu merita… macar te-a ajutat sa stii ce vei cauta de azi inainte.

  2. Alessya e o diferenta intre dragoste si dorinta.. o mare diferenta ….:* sa fi iubita…

  3. Son of the Earth spune:

    Dragostea e pentru oamenii care se hranesc cu ea, despartirea pentru cei ce se dau hrana…
    You know my darling, every dance is different, by rithm, sound, lyrycs and more than that depends on dancers.
    Felicitari pentru articol :*

  4. mihaela13o spune:

    Vei înţelege mai multe atunci când dragostea va veni din nou chiar atunci când te aştepţi mai puţin. Şi va veni… 😉

  5. sakhet spune:

    Ti-am mai spus ca scrii frumos. Uneori semeni atat de mult cu mine.
    Iti place sa fii laudata… dar la urma urmei, cui nu-i place??

    Cu dragostea in sine.. eu am o disputa… Niciodata nu am fost prietene foarte bune; chiar si atunci cand am crezut ca am facut pace… Dar nu ma vrea… Nu inca…

  6. BLACKISS spune:

    stii ce,,,,DRAGOSTEA…sau IUBIREA…E O CHESTIE CE DOARE….SI DOARE CAM GREU…asta e adevarul nu am ce face….

  7. Camelia spune:

    Mereu am crezut ca dragostea e o chestie greu de definit, ma uit la ce scrie mai sus si-mi dau seama ca acele cuvinte exprima doar o mica parte din ceea ce este dragostea

Lasă un răspuns

