Can’t live with you, can’t live without you

Posted: Februarie 17, 2010 in me,myself and I

Can’t live with you

Can’t live without you

Breaking me in two

I just can’t stay away from you

Am avut o noapte agitata. Somnul mi-a fost tulburat de vise si de lungi ore de veghe.

Tristetea sta la baza insomniei mele. Noaptea doare cel mai rau lipsa lui…E groaznic cand ma trezesc,in mijlocul noptii,si locul de langa mine e gol,el nu este acolo,sa ma imbratiseze si sa ma linisteasca.

Dar,totusi,el este prezent in visele mele…este vizitatorul meu nocturn…ma cheama in viata lui…

Am o stare confuza de cateva zile… In unele momente simt ca nu am facut cea mai buna alegere…si m-as intoarce din drum.

E ciudat… cand am inchis usa in urma mea am fost fericita ca mi-am recuperat libertatea,ca am deschis portile coliviei si am putut sa zbor iar,eram ferm convinsa ca asta e cea mai buna alegere.

Te port in continuare in sufletul si in mintea mea,nu pot sa te uit … si nici tu nu ma ajuti prea mult cautandu-ma,telefoanele si sms-urile tale ma intorc in timp,in momentele frumoase cand eram fericita cu tine,cand imi era bine.

Damn,Alessya ce  faci acum?

Mi-as dori sa existe o pastila care sa ma vindece de tine…
La inceput a fost bine. M-am bucurat de iesirile cu prietenele si de discutiile interminabile,de cumparaturi,de carti noi,de muzica,de serialele mele preferate,am gatit… dar acum nu ma mai bucur la aceeasi intensitate, imi lipseste ceva,lipsesti Tu…

Mi-as dori sa ma rup in doua,o parte sa se intoarca la tine si o parte sa isi vada de viata ei complicata si plina de evenimente neprevazute….

Uneori ma gandesc ca poate ar fi trebuit sa nu plec nicioadata din viata ta , sa raman acolo si sa ma lupt cu gelozia ta absurda pana as fi iesit invingatoare…Dar am plecat si sunt fericita … dar nu sunt cea mai fericita …

Vorbesc cu Alessya si o implor sa nu te lase in viata ei,sa nu iti deschida usa sufletului ei…sa te alunge…daca se intoarce,o vei arunca,din nou,in ghearele geloziei si vei privi cum este sfasiata…

Alessya se simte complet pierduta…

A incercat sa traiasca fara tine.Incearca,incearca dar nu este prea viteaza.Se gandeste la tine tot timpul.

Alessya,te intreb acum si pentru ultima data ce ai de gand sa faci?

– …

Nu ar trebui sa te mai gandesti la regrete,e ca si cum ti-ai taia aripile. Trebuie sa zbori cat mai sus de fiecare data,fara sa privesti in urma… Spune-i adio ,trebuie sa iti gasesti fericirea…

Mereu vreau sa ma-ntorc, mereu din cale,

Chemata de dorul tau sovaitor …

Comentarii
  1. el3na89 spune:

    stiii…e vb aia „nu regreta nimic din ceea ce candva te-a facut fericita” …nu regreta ce a fost frumos…pastreaza amintirile frumoase intr-un colt de inima…si dak vrei sa lasi totul in urma tre sa fii tare…sa infruntzi doru asta nebun care a pus stapanire pe tine….insa nu uita o chestie, amintirile vor fi mereu vii in inima ta >:D:D< :*

    • el3na89 spune:

      e decizia ta dak vrei sa spui „A fost o data…” sau „a fost si inca mai este…” alege ce e mai bine pentru inima si sufletul tau …alege ceea ce crezi k te va face fericita…am incredere in tine k vei lua acea decizie care iti va aduce bucurie atat in suflet kt si un zambet pe fata :*:*:* >:D<

  2. 🙂 tips & tricks : ai grija la muzica pe care o asculti ..incearca sa schimbi radical genu de muzica sau sa nu mai asculti muzica o perioda 😛 sau asculta ceva care transmite un mesaj la fel cu http://www.youtube.com/watch?v=N5CKBKlrD1A hope it help …

  3. :d 2 trip&tricks citeste proverbele si ecclisiastul din biblie ..:d uneori ajuta

  4. Camelia spune:

    Eh… cand m-am despartit de fostul, am plans pana nu mai puteam sa plang, aveam fata prea umflata si nu mai aveam lacrimi. Acum imi dau seama ca mai mult am plans din orgoliu:). Oricum, daca e definitiva despartirea, cred ca cel mai bine gasesti urgent ceva cu care sa-ti umpli timpul. Am vazut la filme si am cutreierat la magazine si am citit la carti dupa despartire….

  5. Mona spune:

    draga mea incearca sa fi tare , si priveste inainte niciodata inapoi. timpul le rezolva p toate. asa k capul sus draga mea :*:**::*si eu am trecut prin asta … stiu cum e, dar am vaut noroc k l am intalnit p ingerasul asta cu care sunt acum, si p care il iubesc poate mai mult de cat p fostul:).

  6. sakhet spune:

    Daca asa te vei simti reintregita, intoarce-te la el. Stii ca nu ai cum sa il schimbi si stii de asemenea ca nu o sa te lase in pace prea curand. De ce iti chinui sufletul?? De ce te chinui pe tine. Iti faci un rau Alessya…. Rau cu rau, dar ma rau fara rau…
    Il iubesti, se vede… Crizele sale de gelozie nu se vor termina nici atunci cand sunteti… nici cand nu veti mai fi… Si oricum sunteti impreuna, tu chiar nu iti dai seama de asta? Sunteti un intreg… va cautati reciproc.. Chiar daca tu negi si spui ca el nu te lasa in pace… Si tu il chemi fara cuvinte si tu il vrei, fara sa-i arati…
    Bineinteles, este viata ta, iar eu..? Sunt inca o persoana care comenteaza si isi exprima parerea. Dar.. la urma urmei… Ce drept avem noi sa ne amestecam??

    La drept vorbind… niciunul:)

  7. BLACKISS spune:

    lasa ca trece…timpul vindeca totul si cele mai urate rani….

  8. sirenna spune:

    Tu esti cea mai importanta.iar El…nu e decat inca unul dintre Ei

  9. sinsdesign spune:

    Nu pot sa iti dau un sfat. Nu am voie sa fac asta! Dar pot spune ca sunt alaturi de tine si sper ca orice ar fi, in final tu sa fii bine. De fiecare data cand citesc gandurile tale ma gandesc al o imagine de a mea creata mai demult.
    Ti-o dedic cu drag
    http://sinziana.deviantart.com/art/to-heaven-46503791
    Sa fii inspirata si sa ai somn lin!

  10. Jasmine spune:

    bai sincer , cititind chestia asta , m-am vazut pe mine. si eu am aceeasi problema de un an jumate . dar eu continui sa ma lupt si sper sa si reusesc . cei drept am obosit, numai pot . dar nu am putere pur si simplu sa ma car din viata lui si sa imi vad de a mea, pentru asta te admir , sincer. Sunt convinsa ca orice decizie ai lua , niciuna nu o sa iti faca cu adevarat bine , cel putin nu pt un moment ,oricum orice ce decizie o iei , e pt tine si atat ! take care >:D:D<
    :*

  11. Jasmine spune:

    dap:X
    oricum cred ca sunt prea „batrana” pentru noua generatie :))

  12. Jasmine spune:

    sper ca nu :))))
    eu ma bag la somn, facultate maine 😦
    te puuup

  13. hot-tequila spune:

    Vor mai fi momente de acest gen, mai ales la „inceputul” noii tale vieti, cea far’-de-El ; de uitat nu o sa-l uiti niciodata, o sa-l porti in suflet chiar, dar nu te va mai durea deloc 😉

    Va fi bine. Daca ai luat o decizie serioasa, nu te intoarce din drum.
    🙂

  14. Laura spune:

    cred ca multe persoane se pot regasi in randurile tale….si eu m-am regasit…
    am iubit, am suferit, am trecut peste… si acum iubesc din nou si sunt foarte fericita, deci se poate.
    cum am reusit? :)) am inceput sa ma gandesc la mine, sa fiu egoista..sa nu ma mai gandesc tot la el 😀

    pupici:*

  15. Freyja spune:

    I am sure you will find your way

  16. Jasmine spune:

    hey you :*
    whas`uuup ?
    >:D<

  17. WaniXa spune:

    uneori` ne ratacim de trairi, le pierdem, le uitam .. alteori` ele se amplifica si ne sufocam de atat` dramatism… ca tu sa te simti bine, ne e neaparat nevoie, sa se simta si el bine, dar de preferat ar fi sincronizarea. oricum, esti o fata desteapta si pasii ti` se vor indruma singuri, spre fericire …

  18. Patricia spune:

    OFFF…frumos scrii..si bineinteles k park mi-am citit propriul suflet..astept sa treaca timpul sa ma vindece..altceva nu va putea:)
    te pup

Lasă un răspuns

