Chocolate

Posted: Februarie 19, 2010 in chocolate

If love were liquid it would drown me

In a placeless place would find me

In a heart shape come around me and then

Melt me slowly down

If love were human it would know me

In a lost space come and show me

Hold me and control me and then

Melt me slowly down

Like chocolate

Ciocolata este prietena mea cea mai buna.

Mi-a fost alaturi cand tanjeam dupa barbatul iubit,a fost portia mea de fericire ,nu mi-a condamnat niciodata greselile,a fost martora discutiilor interminabile cu prietenele mele,a avut un loc in fata la fiecare film sau serial urmarit,a fost langa mine si am aranjat amandoua cuvintele pe o pagina goala si rece,mi-a oferit caldura in noptile reci de iarna,s-a topit in zilele toride de vara,este cadoul ce mi-l ofer cel mai des si a fost muza mea pentru aceasta postare…

Ciocolata este drogul meu permis…

Erotismul,extazul,senzualitatea,toate se materializeaza intr-un singur cuvant…ciocolata.

Dependenţa de ciocolata este dependenţa de iubire.

Nu cred ca exista cineva care sa nu iubeasca ciocolata

Pantofiorii de ciocolata

Sunt frumosi, eleganti, foarte dulci si din pacate au sute de calorii. Este vorba despre pantofii din ciocolata, creati de britanica Frances Cooley.

Britanica Frances Cooley, un producator de dulciuri in varsta de 47 de ani, a lansat gama dupa ce a descoperit in Belgia, un pantof mucegait, realizat din ciocolata.

Frances si-a dat seama ca ideea realizarii unei colectii de pantofi din deliciosul produs nu poate sa fie decat un succes si s-a pus pe treaba.

Creatoarea pantofilor, care face dulciuri si are mai multe cofetarii, s-a gandit ca femeilor le plac atat pantofii cat si ciocolata, asa ca de ce nu sa le poata avea pe amandoua. Pantofii se vand precum painea calda, chiar si pe vreme de criza si in ciuda pretului de 42 de lire sterline perechea.

Pentru ca si fluturii sunt de ciocolata

Comentarii
  1. el3na89 spune:

    chiar asa…cui nu ii plac pantofii?? dar cine nu adora ciocolata ?? :X:X:X superb >:D< :*:*

  2. corina soimu spune:

    nu puteau lipsi fluturasii:)):*:*:*

    dependenta de ciocolata este ca si dependenta de sex si de cola(in cazul meu)…

    de fapt, dependenta de sex e mai mare si mai „pofticioasa”:)))

    chiar akm pap cioco….citeam despre ciocolata, mancam ciocolata , insa gandul imi zbura tot la ciocolata…in cele mai fierbinti idei si intimitati poti folosi ciocolata…:X:X:X

  3. sinsdesign spune:

    Mie imi plac bocancii si iubesc sandalele 😀 Dar pantofii astia sunt deliciosi. Weekend placut fluturas de ciocolata!

  4. Freyja spune:

    m-a bufnit rasul… chiar mananc ciocolata acum… gred ca glicemia mea o sa o ia razna..bine ca nu ma ingras usor …. te sarut!

  5. Aysha016 spune:

    you just hit me :X

    ai auzit de cockteiluri de cioco ? iti spun ca sunt deliciooooooase!

  6. Jasmine spune:

    mie sutienele de ciocolata imi plac :))
    >:D<
    :*

  7. Jasmine spune:

    neata , neata :*
    >:D<

  8. Jasmine spune:

    dap sunt :))
    da-mi si mie id`u tau :>

  9. mama ce de ciocolata….credeam ca sunt singura nebuna dupa ciocolata….salivez dupa fluturasul ala de ciocolata 😀

  10. Tavi spune:

    Imi dai si mie …pe mail ?

  11. Tavi spune:

    Ciocolată… Id-ul

  12. justafreak spune:

    :X:X ciocolata:X:X:X

  13. BLACKISS spune:

    ciocolata si sexul merg mana in mana

  14. Mavis spune:

    Pantofi de ciocolata..combinatia perfecta..
    Dar sa fie ciocolata cu menta;))

  15. mmmmm, yummmy. si mie-mi place ciocolata. tare-tare mult!

  16. mihaelafilip spune:

    fericit cel ce a inventat-o :)))

  17. agathapurple spune:

    ciocolata ca ciocolata dar… iubesc melodia :))

  18. Am cunoscut destule fete care mâncau ciocolată după sex. Nu mai zic aşa în general…aveţi o slăbiciune pentru „aurul negru”

Lasă un răspuns

