Un fluture in New York

Posted: Februarie 26, 2010 in travel

New York, concrete jungle where dreams are made of

There’s nothin’ you can’t do

Now you’re in New York

These streets will make you feel brand new

Big lights will inspire you

Let’s hear it for New York, New York,New York

Unul dintre visele mele este acela de a trai in New York,orasul care nu doarme niciodata.

Sa fiu o fata evervescenta ca sampania cu un apartament minunat in Manhattan,cu un stil vestimentar unic,in cautarea dragostei si a perechii perfecte de pantofi Jimmy Choo.

Sa scriu pentru editia americana a revistei Vogue si sa fiu apreciata pentru articolele mele citite de sute de mii de femei.

Sa fiu o Carrie Bradshaw de 20 de ani,sa fac parte din clasa sociala de varf a femeilor din New York,sa fiu o clienta fidela a cluburilor si restaurantelor de lux,sa fiu renumita pentru vestimentatia mea si pentru pasiunea pentru pantofi. Sa am trei prietene grozave si sa transformam fiecare eveniment fericit,despartire sau depresie intr-o ocazie excelenta de a face cumparaturi din magazinele celor mai in voga designeri,de a vorbi deschis despre sex si barbatii din vietile noastre.

Sa ma trezesc dimineata devreme, sa beau o cafea de la Starbucks cu extra caramel si spuma,sa mananc celebra cupcake de la Magnolia Bakery si sa strabat New York-ul intr-un Yellow cab.

New York-ul reprezinta simbolul opulentei americane si este orasul visurilor mele.

New York-ul este un loc al contrastelor, al diferentelor culturale si un important centru al comertului mondial.

Ma voi plimba in faimosul Central Park,uriasa oaza de verdeata situat intre blocurile turn cu apartamentele luxoase,ma voi aseza pe o banca si ma voi delecta cu o carte buna sau citind The New York Times. Voi vizita Statuia Libertatii,plasata pe Liberty Island,voi continua cu Empire State Building,Wall Street aflat in sudul Manhattan-ului,cel mai important centru financiar din lume si locatia Bursei new york-eze, podul Brooklin care are o lungime de 1,5 km si este una dintre cele mai aspectuoase constructii moderne.

Voi merge in Time Square,un loc extraordinar, o intretaiere de strazi in jurul Broadway-ului si in mijlocul insulei Manhattan, intr-o zona populata si aglomerata.Voi continua cu China Town unde strazile si pietele stradale debordeaza de feluri exotice de mancare, plante medicinale, cadouri, de la antichitati la maruntisuri. Aici se afla un templu budist, pe strada Mott, si peste 200 de restaurante unde se serveste sushi.

Voi vizita The Metropolitan Museum of Art,muzeu care se afla langa capatul estic al Central Park. Exponatele cuprind,cronologic, de la obiecte din epoca de piatra pana la expozitii speciale ale artistilor contemporani.

Voi incheia cu o sedinta de shopping in cele mai mari magazine : Bloomingdale’s, Macys, Saks Fifth Avenue si alte sute si mii de magazine superbe.

New York-ul este un oras extraordinar…nu iti ajunge o viata intreaga sa ii explorezi fiecare straduta,fiecare magazin de suveniruri…e orasul in care nu te plictisesti niciodata…

Imi voi impacheta visele neimplinite,dragostea fara noroc,sperantele desarte,greselile,clepsidra cu nisipul ei albastru,cuvintele mele nepretuite,stralucirea din ochii mei,picaturile de ploaie,razele timide ale soarelui de primavara si sa nu uit de perechile noi de aripioare …In New York voi zbura mult …

Fluturasul se muta la New York … in visele lui 🙂

Comentarii
  1. cine nu ar vrea sa ajunga in NY, e un oras frumos k aspect , curat in primul rand ceea ce l noi nu exista:) din pacate.pop fluturasu :*:*:

  2. corina soimu spune:

    vins i euuuu :))) ia-ma cu tineeee pweety pweeeez :)))

  3. BLACKISS spune:

    😦 😦 vreau si eu cu tn pe acolo…….vreau si eu…

  4. analfabetul spune:

    cine stie, poate voi reusi sa merg si eu pe acolo si sa fac sex in toate locurile expuse de tine…
    bafta in realizarea visului

  5. mavisx spune:

    da, oare o fi vre`un om care sa nu ar vrea sa vada NY?

  6. :d Alessya, daca visele concid , poate ne vedem pe acolo , cine stie …

    dar nu inainte de a te avertiza ca New York inseamna mult mai mult decat ce se vede in film . Totusi , pana atunci sa il lasam sa fie asa: un oras mare, mare, cu multe lumini, cu multi oameni draguti, cu multe magazine , multe locuri in care poti servi ceva , un oras cu sushi, ramen, hot-dog si cartofi prajiti , cu zgarie- nori si ..cu 2 turnuri gemene..

  7. Freyja spune:

    iti doresc sa ajungi, macar o data in viata, in NY! e mult mai vibrant decat iti poti imagina! numai vizitandu-l iti dai seama ca te asteptai la mai putin, chiar daca acel ‘putin’ e mult!
    si ai grija cu magazinele cand ajungi acolo! au un mod de a te incanta, incat ajungi sa cumperi si lucruri pe care nu ai idee cum sa le folosesti si nici nu le vei folosi vreodata. 😀
    dar tot e bine, ai ‘stoc’ de cadouri…

  8. Mike1angel0 spune:

    Și eu am visul ăsta de 10 ani:)…bine, mai puțin faza cu Carrie Bradshaw, nu cred că m-ar prinde:))…Și oricum, eu știu totul despre sex, așa că n-aș avea nevoie:))…În orice caz, și eu îmi doresc New Yorkul…sper să trăiesc odată acolo:)

  9. oovi spune:

    hi…
    recunosc… sunt impresionat de cat stii tu despre orasul asta…
    da… este minunat new york-ul… cu toate cele descrise de tine… si multe altele… spun asta, chiar daca, personal nu apreciez magnolia… orasul insa este unic in nenumarate feluri… chiar cu lipsa turnurilor gemene… carora sincer le duc dorul…
    sa ti se implineasca visul iti doresc… si… daca vre-odata vei avea nevoiede ghid, te pot ajuta…
    ovi

  10. Andrea spune:

    Mereu am visat la NY,un oras atat de splendit ! Mi`ai ghicit visul 🙂
    Sper sa ajungem acolo cat mai curand:D
    O zi frumoasa iti doresc! Te pup

    Ps:Te`am trecut in blogroll si daca ai putea sa`mi dai si mie codul banner`ului tau:)

  11. flavia spune:

    frumoasa descriere..si intradevar este un orash foarte frumos…dar aceasta frumusete o gasesti doar in Manhattan..locuiesc aici de 12 ani,pot spune ca am ajuns sa cunosc acest orash foarte bine. dezamagirea de care vei avea parte este foarte mare.este un orash foarte bun pentru shopping si un orash in care visele pot deveni realitate,dar cu siguranta nu este ceeace vezi in filme. o lume intreaga viseaza la New York, iar noi, cei care traim aici, romanii de aici, visam la iubita noastra tzara, la casa noastra. mult succes si sper ca visul tau sa devina realitate!te pup

Lasă un răspuns

