Pentru ca eu sunt

Posted: Martie 6, 2010 in me,myself and I

Pentru că eu sînt cea dintîi şi cea de pe urmă
Eu sînt cea venerată şi cea dispreţuită
Eu sînt prostituata şi sfîntă
Eu sînt soţia şi fecioara
Eu sînt mama şi fiica
Eu sînt braţele mamei mele
Eu sînt cea stearpă şi numeroşi sînt copiii mei
Eu sînt cea căsătorită şi fata bătrînă
Eu sînt cea care aduce pe lume şi
cea care nicicînd n-a zămislit
Eu sînt alinarea durerilor naşterii
Eu sînt soţia şi soţul
Eu am fost bărbatul care m-a crescut
Eu sînt mama tatălui meu
Sînt sora soţului meu
Şi el e copilul meu respins
Poartă-mi totdeauna respect
Pentru că eu sînt cea scandaloasă şi cea magnifică

Imn catre Isis descoperit la Nag Hammadi in sec III – IV

Comentarii
  1. sinsdesign spune:

    Foarte frumos scris acest imn!

  2. […] din fir de curcubeu, Iar ploaia-n trup să nască doar mister, Tu să dorești să te sărut doar eu Și pentru cei din jur să-ţi pui armuri de […]

  3. corina soimu spune:

    „Eu sînt prostituata şi sfîntă” versul asta il ador :X:X
    „Eu sînt cea căsătorită şi fata bătrînă” iar versul asta imi aduce multe discutii in minte…multe idei , multe controverse

    foarte frumos >:D<:*:*

  4. laurram spune:

    „Eu sînt mama şi fiica
    Eu sînt braţele mamei mele”

    versuri care imi starnesc multe amintiri,adevaruri…in cele din urma noi suntem propria noastra mama…foarte frumos

  5. Mavis spune:

    ,,Poartă-mi totdeauna respect
    Pentru că eu sînt cea scandaloasă şi cea magnifică„

    Astea mi se par superbe…

  6. conia spune:

    stundeta! hmm , in ce oras?…:*

  7. O femeie poate fi ceea ce doreste sa fie. E un inger si e un demon. 2in1. Depinde.

    ps. Paulo Coelho – 11 minute?

  8. ps 2 Fii ceea ce iti doresti tu sa fii, deoarece poti …
    sa fii iubita :*

  9. el3na89 spune:

    ult 2 versuri is superbe :X

    „Poartă-mi totdeauna respect
    Pentru că eu sînt cea scandaloasă şi cea magnifică”

    tre sa te iubeasca si knd esti dulce precum un inger si nervoasa si rea precum un drac…tre sa te respecte pt ceea ce esti indiferent de cum esti …sa te accepte asa cum esti uh…cu bune cu rele…cu tot „bagajul ” tau 😛 superb imn :X

  10. […] blogroll dar şi celor care sunt doar în trecere, câte o floare… Adela, AlbastruVolatil, Alessya, Alexandra, Alexandra, Daniela, Ana-Maria, Anamaria, Anamariadeleanu, Andreea, Annie, Archimara, […]

  11. Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

  12. Freyja spune:

    superbe versuri…
    Un 8 Martie extraordinar!

  13. BLACKISS spune:

    Daca din toata istoria as putea alege un moment care sa il pot pastra stralucitor si plin de viata, din toate zilele vietii mele as allege momentul cand te-am cunoscut.

Lasă un răspuns

