Ultimele cuvinte

Posted: Martie 27, 2010 in me,myself and I

Am coborat din masina … Era rece… Am intrat in restaurant. El era acolo. M-am asezat si mi-am dat jos esarfa care imi acoperea umerii. M-a privit atent si i-a facut semn chelnerului. A cerut o sticla de vin rosu. M-a mai privit inca o data. Era un amestec de neputinta si durere in privirea lui.

-Esti frumoasa. Mai frumoasa ca oricand.Pielea ta,zambetul,parul,gesturile,totul capteaza lumina si o rasfrange cu gratie.

Am dat din umeri.

-Asa ma vezi tu.

A tacut.

De altfel,toata aceasta frumusete,aceasta gratie nu erau intamplatoare. Stiam prea bine ce faceam in seara aceea: ma faceam de neuitat. Imi luam ramas-bun.Chiar si pielea mea era mai catifelata.Ochii mei aveau o stralucire aparte.Era o generozitate din partea mea sau o cruzime? Amandoua,cred… Amandoua…

Si in noaptea aceea,dupa mangaieri si gemete,i-am pus o intrebare.O ultima intrebare. La trecut…

-Nu crezi ca ne potriveam?

Nu a fost o intrebare prea stralucitoare…

-Ba da…ne potriveam si …inca ne potrivim…

Nu a mai continuat,nu isi gasea cuvintele.

-Eu cred ca ne potriveam… Imi placea sa fiu cu tine pentru ca nu ma plictiseam niciodata. Nici cand nu ne vorbeam,nici cand nu ne atingeam,nici cand nu eram in aceeasi incapere,nu ma plictiseam. Nici cand vorbeam cu orele la telefon. Nu ma plictiseam niciodata. Aveam incredere in tine,in gandurile tale. Intelegi? Tot ce vedeam si tot ce nu vedeam la tine imi placea. Totusi,iti cunosteam defectele.Chiar si demonii nostri se potriveau. Aveam impresia ca defectele tale se potrivesc cu calitatile mele. Nu ne temeam de aceleasi lucruri. Aveam nevoie de privirea ta sa ma simt … speciala…si protejata…

– Tu esti speciala oricum… fara mine esti si mai speciala… zambetul tau liber,pe care il afisezi il face confuz chiar si pe cel mai puternic barbat.

-Ma gandesc uneori ca nu ai fost destul de tare sa ma tii langa tine si destul de inteligent ca sa ma lasi sa o iau din loc…si sa ma intorc…

-Alessya de ce imi spui toate astea?

-Vroiam sa o stii.

-De ce acum?

-Nu stiu… Nu vroiam sa tin cuvintele astea pentru mine,puteam sa le scriu,dar vroiam sa ti le spun intai,nu stiu daca le voi mai scrie…sunt de neinteles

-Dar de ce imi spui asta acum?

-Pentru ca nu ti-ai dat seama de sansa pe care am avut-o…

Era trist,confuz,neputincios,rastignit. Stia ca este tarziu,prea tarziu.

-Acum trebuie sa plec. Sunt atat de obosita… Daca ai sti cat sunt de obosita. Eu…eu nu mai pot…

S-a ridicat si m-a prins de mana.

-Vreau sa ma lasi sa plec,trebuie sa ma lasi…

-Ai pe altcineva?

Doamne,eu ma chinui sa iti explic aici si tu ma intrebi daca am pe altcineva. Tipic TU! Am dreptate. Nu are rost sa imi petrec viata asteptandu-te,asteptand sa te schimbi. Trebuia sa aud cuvintele astea.

Mi-a dat drumul. Am plecat. Raspunsul meu mut a ramas in urma. Acum s-a sfarsit.

Am intors foaia. Toata suferinta asta nu are rost. Am dreptul sa fiu fericita. Si voi fi. Trebuie doar sa am rabdare.

Nu voi mai scrie despre tine. Am epuizat toate cuvintele.

Voi scrie despre Alessya si fericirea ei…

Comentarii
  1. el3na spune:

    vei fi fericita si vei incepe sa zambesti knd te vei astepta mai putin …acel „el” va aparea in viata ta si iti va aduce un zambet pe fata sunt sigura de asta >:D<:*:*:*:*:*

  2. […] ce naşte din mine, din tine, Iubire candidă în nopţile pline De gânduri, sărut şi viaţă trăită, Cu patimi arzânde în noaptea […]

  3. Epiloque spune:

    „-Esti frumoasa. Mai frumoasa ca oricand.” asta spune o persoana cand isi da seama ca a pierdut / te-a pierdut !!!

  4. corina soimu spune:

    despre alessya si fericirea ei ne dorim sa auzim de azi inainte.

    ma bucur la fel de mult pt tine c, cat m-am bucurat si pt mine knd am reusit sa las totul in urma:)

    >:D<:*:*

  5. Pure Soul spune:

    Alessya…. suferinta nu-si are rostul….nici unul nu merita lacrimile noatre…..sunt prea vanituosi sa recunoasca cand gresesc ei….chiar daca constientizeaza asta….ai toata viata inainte si fericirea te gaseste cand nu te gandesti….asa ca ai facut foarte bine ca ai pus punctul pe I….go on Alessya…nu mai privi inapoi..:)

  6. BLACKISS spune:

    frumusica povestioara….deosebita ca si tine…:P
    –-astept continuarea:P

  7. conia spune:

    in sfarsit, ceva mai in ton obtimist! cand ti-am citit blogu, la inceput: „o viata tare trista trebuie sa aiba fata asta!”…
    suna tampit, stiu, dar imi e dor sa mai sufar cu aceeasi patima…pt ca asta ar insemna sa traiesc o poveste frumoasa:x ar insemna ca platesc momente de extraz, de fericire, momante de viata….dar de unde?! ma nemultumesc cu stilul banal de viata, linistit , usor mecanic!…
    ma bucur pt tine>:D< si nu uita ca orice final are un nou inceput, trage linie tine in suflet ceea ce a fost bun si frumos din trecut si mergi inainte…..un nou capitol, noi lectii, experiente!:*

  8. […] dragi mie, pe care îi citesc, chiar dacă nu le comentez şi se mai supără pe mine: Adrian, Alessya, Alexandra, Alexandru, Ana-Maria, Analfabetul, Anamaria, Ariadnaf, Băiatul Ciudat, Becky927, […]

  9. Mike1angel0 spune:

    Îmi place că ai devenit ceva mai optimistă, deși textul nu e debordează de un pesimism cronic, finalul e reconfortant și dă impresia unei reveniri la spreranță și lumină. Nu uita, nimeni nu e atât de prețios încât să merite suferința ta;). Don’t worry, be happy!:)

  10. najdhya spune:

    Meriti sa fii fericita iar in tine zace puterea. Astept cat mai multe fericiri!

  11. sinsdesign spune:

    Nu am mai fost de ceva timp. Imi pare rau. Dar ma intorc si te vad mai puternica, mai hotarata. Tot greu iti este, dar macar acum stii cu siguranta ce vrei.
    Sper sa aud numai vesti bune si sa fii mereu fericita.

  12. oovi spune:

    ce insemna… sa fii fericita… in contextul celor de mai sus??
    da… unoeri… mai bine zis, de multe ori… ne este tarziu… asta insa nu ne poate lua intreaga fericire, pentru ca viata ne obliga sa mergem mai departe, si cu fiecare pas facut ne apropiem de ocazia cand putem intalni fericirea…
    ce am zis mai sus, este o paradigma…
    vad fericirea, ca ceva, la care zilnic, clipa de clipa adaug o caramida noua si o inalt, facand-o sa straluceasca mai frumos in razele viatii… pentru ca fericirea nu o concep ca pe o stare ci ca un proces…
    si inca ceva, ce consider a fi foarte important… fericirea mea se masoara numai in fericirea pe care o pot darui, ei…
    ovi

  13. casatorita spune:

    bo..mi-am permis sa-ti dau o leapsa..:)

  14. 1 + Doua spune:

    E greu pasul… da’ si cand scapi de tot ce te retine… e perfect. 😉

  15. justafreak spune:

    ai scris f frumos…
    „Tu esti speciala oricum… fara mine esti si mai speciala… zambetul tau liber,pe care il afisezi il face confuz chiar si pe cel mai puternic barbat.” …nici nu stiu ce as putea spune despre fraza asta…Tot ce imi transmite e sentimentul lui de regret ca te-a pierdut si in acelasi timp iti arata cat de mult te pretuieste pentru ceea ce esti…Cred ca era confuz …:-< Sincer imi pare rau si pentru el…nu se astepta…

  16. elena spune:

    buna alessya:) imi place ce am gasit aici, la tine.promit sa mai revin. pupici

Lasă un răspuns

