Fluturii asculta Celine Dion

Posted: Aprilie 1, 2010 in me,myself and I, music

I’m falling into you

This dream could come true

And it feels so good falling into you

Dragostea capata o alta forma pe acordurile pieselor lui Celine Dion. E mai profunda. Mai pura. Ideala.

Cele mai minunate povesti de dragoste au intotdeauna si o coloana sonora.

Piesele ei m-au purtat catre culmile iubirii,tristetii,sperantei. Mi-au daruit aripi sa pot zbura.Mi-au daruit credinta.

Au inlocuit servetelele,cand lacrimile de dor si neputinta nu vroiau sa se mai opreasca.

Pentru ca dragostea apune si rasare in melodiile ei,intotdeauna mai puternica si capabila sa infrunte si sa nimiceasca totul in calea ei.

J’irai chercher ton coeur si tu l’emportes ailleurs

Meme si dans tes danses d’autres dansent tes heures

J’irai chercher ton ame dans les froids dans les flammes

Je te jetterai des sorts pour que tu m’aimes encore

If you got one heart you are followin’

One dream keeps you wondering

Love lights your way through the night

One wish keeps you tryin’

What’s your silver lining

Loves lights your way through the night

You were my strength when I was weak

You were my voice when I couldn’t speak

You were my eyes when I couldn’t see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn’t reach

You gave me faith ‘coz you believed

I’m everything I am

Because you loved me

Pentru ca muzica lui Celine Dion este o binecuvantare.

Pentru ca lumea poate fi schimbata cu un cantec.

Pentru ca fluturii asculta Celine Dion.

Pentru ca mi-am gasit linistea si fericirea.

‘Cause I am your lady

And you are my man

Whenever you reach for me

I’ll do all that I can

Just say what you wanna say

I’ve got it to give away

we both wanna to make it last

So keep your eyes on me

Your eyes on me

Comentarii
  1. Epiloque spune:

    hm…interesant….nu sunt o fana Celine Dion… imi plac doar unele melodii ale ei … dar daca spui ca prin muzica ei ti-ai gasit linistea si fericirea …trebuie sa uncep sa o ascult :))

    Love ya!!! :*:*:*

  2. nu mi.a plăcut aşa mult celine dion. a fost nebunia cu titanicul, dar nu m-a prins

    🙂 mă bucur că eşti de acord cu mine

  3. addicted spune:

    Ooo Celine! Celine e fantastica, fenomenala.. reuseste sa trezeasca TOT din tine. 🙂

  4. corina soimu spune:

    si eu ador melodiile lui celine dion:X:X:X (mi-e ciuda k sunt greu de cantat:D )

  5. Mike1angel0 spune:

    E un adevărat curaj să vorbești despre iubire, despre puritate, credință, despre sentimente curate într-o lume guvernată de profan și sex. Întradevăr muzica lui Celine transcede dincolo de ființă,ajunge la suflet și trezește cele mai profunde sentimente care ne zac, latente sau nu, în inimă. Mă bucur că mai există persoane care simt în lumea nesimțirii. Frumos post!:)

  6. alessya20 spune:

    Fluturii sunt extrem de sensibili 🙂 si asculta Celine Dion. Muzica ei ii face mai fericiti 🙂

  7. Mihai spune:

    power of love nici macar nu e scrisa de celine dion. E scrisa de jennifer rush …

    de ce ar asculta fluturii artistele care copiaza cand pot sa asculte originalele ?

  8. sinsdesign spune:

    Fluturasii au venit alaturi de mine sa iti ureze Sarbatori cu bine, un Paste fericit alaturi de cei dragi!

  9. Dianne spune:

    I’m Celine addicted de 15 ani….:P
    Love her!

  10. ina bixade spune:

    I love Celine Dion!!!

Lasă un răspuns

