Fara cola & dragoste

Posted: Aprilie 25, 2010 in me,myself and I

L-am privit trista…

-Nu mai simt nimic … nici cand te privesc…nici cand ma atingi…nici cand iti aud vocea…

-De ce?

-Nu stiu. A trecut atata timp…fara tine…

Puteam sa fiu ipocrita. Puteam sa il mint. Sunt o actrita buna. Puteam sa ii zic ca sunt confuza. Dar nu. Am ales calea trista si sfasietoare a adevarului. Poate sunt egoista,dar am fost atat de linistita dupa ce mi-am exteriorizat sentimentele … suna ciudat … dar nu mai erau sentimente… nu mai era nimic… timpul a sters tot … a tastat delete si mi-a sters dragostea. Pot sa traiesc si fara dragoste,nu?

Pot. Afirm asta cu mandrie.

Nu am mai scris de ceva timp. Acum stau in fata laptop-ului,de data asta nu sunt insotita de paharul de cola,ci de apa minerala cu lamaie. Am renuntat la cola…actualizez,sunt de fapt in proces de renuntare.

Pot sa traiesc si fara dragoste si fara cola 🙂  La tigari am renuntat demult.

Nu am mai avut timp sa scriu. M-am impartit intre facultati,job,muntele de dosare si schite,o prietena parasita de iubit,pizza,mult somn si, evident,fostul meu iubit.

Astazi imi este bine,este liniste. Sper sa nu sune telefonul prea curand.

Vreau sa stau cu Alessya azi. Numai eu si ea. Sa bem apa minerala cu lamaie si sa ne uitam la un film bun. Azi o sechestrez pe Alessya la domiciliu si nu o las sa plece nicaieri. De fapt,sunt sigura ca nu pleaca. Afara ploua. Alessya uraste ploaia. Ploaia care i-a spalat dragostea.

Comentarii
  1. Epiloque spune:

    Alessya is back :X

    love ya … :*
    vizionare placuta la film …. pacat ca acolo ploua 😦 … eu ma bucur de soare azi :*

  2. octavpelin spune:

    Oare se poate trai ,fara dragoste???,NU CRED!!!,o duminica minunata,cu stima Octav!

  3. agathapurple spune:

    tu ai renuntat la tigari si nu mai ai dragoste… eu am dragoste si.. la dracu inca nu am scapat de tigari… damn balance :)))

  4. va venii si dragostea 😉

  5. conia spune:

    se poate si fara dragoste…de 2 ani tot traiesc asa….banalitate ce-i drept…dar de putut se poate!…si fara sex si fara dragoste…

  6. conia spune:

    trece timpul….ramane un spin in suflet…dar nu poate redeveni floare niciodata…nici macar cu ajutorul prezentiei si dorintei lui….totu ramane in urma, si tu avansezi, treci la alt capitol tocmai pt a trai iar fericirea care el nu ti-o mai poate oferi caci tu nu mai simti k o poate face.

  7. conia spune:

    fara sex, cola dragoste…se poate! dar de acum nu esti condamnata:))) pe viata. doar nu te calugaresti??

  8. Draga mea dragostea revine tocmai atunci cand crezi ca nu o mai gasesti, in rest felicitari pentru renuntat la tigari si cola, o sa te simti mult mai bine. Garantez !

  9. Liviu spune:

    Si fara cola, si fara tigari! Doar fara tine nu e posibila iubirea! Doar fara tine si atunci solutia unica este sa nu renunti la tine! Sa fie mereu ca tine, sa teregasesti dupa eventuale senzatii ca te-ai fi desprins… Liviu

  10. Freyja spune:

    simt multa energie pozitiva. keep it up! 😉

  11. oovi spune:

    mai bine o abordare directa, frontala a lipsei de sentimente… cel putin devine clara situatia… si totul se precipita spre epilog…
    felicitari pentru… fara tigari…
    succes la… fara cola… (circulau pe interent niste informatii referitoare la cola… cat de buna este la curatarea ruginei… a sangelui de pe asfalt provenit de la accidente.. la ceramica vasului de wc… si multe alte de felu asta… voi cauta sa vad daca le-am salvat pe undeva… te-ar ajuta sa renunti de urgenta la cola)
    fara dragoste… mi se pare imposibil… si daca este o vreme cand dragsotea nu se manifesta pentru un anume el/ea… insemna ca se rasfrange peste altceva… facand alte domenii sa se bucure de prezenta ei… si mai apoi… va reveni si acolo unde isi are locul cel mai potrivit… la un el/ea… dupa cazul fiecaruia…
    ovi

    PS: foarte frumoase pozele… in ton cu postarea…

  12. sinsdesign spune:

    Sa o mai tii ploaie acasa pe alessya ca m-a incantat astazi cu asa un text deosebit. Alessya a revenit si scrie asa bine in fata unui pahar de apa minerala cu lamaie!

  13. najdhya spune:

    Fara dragoste se poate, fara Cola de asemenea dar eu nu reusesc cu tigarile…poate ca nici nu vreau. Felicitari, genial articolul!

  14. Kyoteea spune:

    if this is the truth, then what was…that?

  15. lesas spune:

    fara dragoste nu e posibil in mod normal ca dragostea e una din componentele esentiale care ne fac oameni , umani. Tutun si cola fara sa simti te afecteaza enorm chiar si zilnic ca energiesi multe altele, problema lor e dependenta daca reusesti te poti considera puternica ( mai puternica ca multi barbati:) ) asa ca succes in demersul tau:)

  16. lesas spune:

    stii sa te exprimi frumos bravo

  17. lesas spune:

    din ce parte a tari esti? ai dreptate in ultimele 6 luni am invatat cat n-am invatat in multi ani

  18. lesas spune:

    si daca nu sunt ………….. ce facultati urmezi?

  19. lesas spune:

    deci trebuie sa le ai cu vorbaria ( socializarea)

  20. lesas spune:

    la banci nu e dar la relati internationale cam e nevoie din cate stiu, si lasi deoparte lucrurile daunatoare ptr ca mai tarziu sa nu ai alte griji. Ce mi sa parut ciudat e ca ai reusit usor sa te lasi de fumat ca vad multi in jur care cica nu pot 😦

    • alessya20 spune:

      Dorinta de cola era mai puternica decat dorinta de tutun. Iar amandoua faceau ravagii. Am ramas numai cu una. Cu ea e mai greu 😦
      Nu am probleme cu socializarea 🙂

  21. lesas spune:

    iti spun din experienta (domeniul meu de activitate) ca orice chestie oricat de mica afecteaza performantele corpului si apar momente cand nici vointa nu mai poate sa le acopere

  22. lesas spune:

    e bine sa fi echilibrat, oricum e complicat ca daca e sa iei sfaturile toate nu mai mananci mai nimic:)), dar la tine se pare ca o vei rezolva si pe asta ca acum nu simti nimic dar se vede in viitor, am auzit unele chesti despre cola (de la profesori de chimie) care daca ar fi adevarate ar fi probleme MARI

  23. lesas spune:

    daca ai auzit ca e posibil (cel putin in ani 80 ) sa fi avut si cianura? nu stiu ce sa cred dar nu e asa imposibil la ce conspirati exista acum asta ar fi ceva banal

  24. lesas spune:

    scuza-ma daca te-am deranjat cu ceva, acum ma culc ca noaptea trecuta am dormit 3 ore , cand patria te pune la munca nu ai ce face chiar si de 1 mai:)

  25. […] dimineţii.  Fug repede spre draga de Alessya. O găsesc singură, încercând să renunţe la cola şi la dragoste. Ar face bine să renunţe doar la cola. Cu sufletul ei mare, o să atragă cât de curând altă […]

  26. lesas spune:

    merci, chiar a fost o zi frumoasa si calda asa ca iti urez o saptamana cat mai reusita

  27. Fară cola hai că merge…dar fară dragoste…nu se poate ! 😀

Lasă un răspuns

