Dragostea mea…arma de razboi

Posted: Mai 3, 2010 in me,myself and I

De ceva vreme port un razboi interminabil…

Un al treilea razboi mondial intre mine si EL… Intre sufletul meu fragil si sufletul lui rece .

Este un razboi sfasietor. Il port in mine. Cu mine. Cu el. La finalul acestui razboi nu se va semna un tratat de pace,ci se va stinge dragostea mea. Asta semnifica castigarea dreptului meu la fericire. La libertate.

Cuvintele ne sunt armele cele mai de pret. Orice arma paleste in fata unui cuvant.

Cuvintele mele ii provoaca durere. Cuvintele lui ma doboara. M-au doborat de atatea ori. M-am ridicat pentru ca,in secunda urmatoare sa ma prabusesc din nou.

I-as sfasia trupul intr-o mie de bucati. I-as scoate sufletul si as invinge.

Mi-as pata mainile cu sangele inimii lui. Pocalul cu sangele sufletului meu este trofeul sau.

Ranile mele sunt amintirile vii ale acestui razboi. Dragostea mea va fi o amintire moarta.

Privirea lui ma face sa tremur. Privirea mea rece il invinge.

Tanjeste dupa atingerea mea. Atingerea lui ma arde.

Trupul meu l-a vrut. Trupul lui m-a cerut.

Ne-am purtat razboiul pe un front comun,pe frontul dorintei.

Am cazut istoviti. Ne-am ridicat triumfatori.


Pentru ca in dragoste si in razboi totul e permis.

Pentru ca dragostea lui imi provoaca durere.

Pentru ca dragostea mea este arma de razboi.

Comentarii
  1. Corina spune:

    „pentru k in dragoste si in razboi totul e permis”:D<

  2. Corina spune:

    deci nu e tot commentul…si il scrisesem frumossss:(
    reiau :

    “pentru k in dragoste si in razboi totul e permis” <= pentru k in dagoste permitem, pentru k in razboi nu au avut de ales.

    un front comun vor face intotdeauna EL si EA.

    insa tu esti un om care va stii mereu sa faca in asa fel incat sa aiba de ales in razboiul ce il va purta.

  3. BLACKISS spune:

    as vedea un mic filmulet dupa aceasta povestire:P

    oare chiar orice e permis?

  4. frumos :X

    :(((((
    mereu am crezut ca Dragostea nu trebuie sa aduca tristete ….el te iubeste , tu il iubesti ….offf

  5. lesas spune:

    in razboi nu e totul permis ca daca ar fi asa in cateva zile de la declansarea unuia am disparea asa ca asta e doar metaforic, tu ai fi vrut sa fi avut alta nationalitate?

  6. lesas spune:

    bine zis cetatenie ca americani adevarati doar amerindieni sunt, restul sunt europeni ori sud americani , dar ma refer nu ai motive care sa te faca mandra ca esti romanca?

  7. lesas spune:

    cu ce se petrece actual ai dreptate dar istoric vorbind noi avem de ce sa fim mandri cu usurinta parerea mea. Pacat de tara asta ca are atatea potential sau nu?

  8. lesas spune:

    si cu america problema e ca nu au o istorie chiar asa mare si impresionanta, si am o intrebare stii cine a darmat turnurile gemene (nu teroristi arabi iti spun sigur)? o problema e ca noi nu avem conducere si un spirit de luptatori, ne resemnam usor

    • alessya20 spune:

      Romania e tara in care m-am nascut si atat … Nu vom avea niciodata un conducator capabil intai de bunastarea cetatenilor si mai apoi de cea personala 🙂

      • lesas spune:

        acum slabe sanse , dar am avut asfel de conducatori in perioada de glorie a tari, e pacat ca vezi tara asfel nu la oameni ori institutici esenta ei

  9. oovi spune:

    se zice doar ca… „in razboi totul este permis” dar… doar se zice… nu este si adevarat… la fel si in dragoste…
    la finalul fiecarui razboi se fac socotelile… si se platesc datoriile… si la… ce nu a fost perms si totusi s-a petrecut… la fel si in dragsote…
    perimsiunea pana la urma, ne-o luam singuri, functie de natura noastra, de capacitatea, cultura, puterea si tot ce insemnam noi si prioritatle noastre… apoi… dam socoteala… in primul rand in fata noastra, in fata gandului si sufletului nostru…
    dar… ca sa-ti fie dragostea… arma de razboi…. asta inseamna o conditie de luptator cu totul deosebita… demna de apreciat si admirat… de-as lupta cu tine… sigur m-as preda…

  10. conia spune:

    superb!….la inaltime asa cum ne-ai obisnuit si totusi mereu reusesti sa ne incanti cu ale tale cuvinte….rupte din suflet:*

  11. ainaw spune:

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

  12. Daca n-ar fi dureri draga mea…. cum am putea sa simtim placeri? Cum am parecia fericirea daca n-ar exista si tristete? Mi-e tare drag felul in care scrii, parca esti aproape de sufletul meu 😀

  13. Daca n-ar fi dureri draga mea…. cum am putea sa simtim placeri? Cum am aprecia fericirea daca n-ar exista si tristete? Mi-e tare drag felul in care scrii, parca esti aproape de sufletul meu 😀

  14. Bine ai venit in viata asta!

  15. agathapurple spune:

    ummm… ok suna sadic 😐

  16. 2lei spune:

    buna vrei sa facem schimb de linkuri?

  17. 2lei spune:

    eu te-am pus in blogroll, astept sa ma pui si tu te rog cu numele de „femele” sau „femei sexy”.Multumesc!

Lasă un răspuns

