Caut altceva

Posted: Mai 6, 2010 in me,myself and I

In ochii tai eu caut altceva

In tot ce spui eu caut altceva

Si in dorinta ta ,eu caut altceva.

In noi doi iarasi caut altceva

Caut altceva…

In tot ce vad eu caut altceva

In tot ce ating eu caut altceva

In tot ce simt eu caut altceva

Nu, nu te intrista ,eu caut altceva

Nu ma judeca ,eu caut altceva…

Mereu am cautat altceva…

Am cautat cuvinte alese,care sa-mi expuna trairile …

Am cautat sa deslusesc misterul intunericului…

Am cautat dragostea… dragostea celor din umbra,uitati,unul langa altul marturie a timpurilor apuse…

Am cautat tandretea bratelor intinse…

Am cautat mangaierea linistitoare…

Am cautat siguranta…

Am cautat puteri magice … care sa netezeasca totul in calea mea…

Am cautat comorile ascunse in sufletele triste…

Am cautat linistea ce coboara pe masura ce se ridica cortina…

Am cautat fericire… inca caut …

Am cautat totul … si am gasit nimic ….

Comentarii
  1. Freyja spune:

    viața noastră e un șir lung de căutări.

  2. najdhya spune:

    intotdeauna ne aflam in cautare de altceva…insa n-ar trebui sa ne lasam prada superlativului

  3. lesas spune:

    pana si ce e simplu e greu de gasit , dar nu imposibil , ptr al afla iti trebuie ceva diferit( nu ma refer la majoritatea care acum sunt niste copii , toti vor aceleasi lucruri care nu te ajuta cu nimic cred eu) in ziua de azi pierdem din ce in ce mai mult din calitati si consideram normal ceea ce e anormal si invers

  4. pai ,, intai si intai trebuie sa stii exact ce cauti :* mare

  5. oovi spune:

    scrisul tau… imi aminteste de, scrisoarea lui apostol bologa catre mama sa, scrisa cu putin inainte de spanzuratoare si ramasa undeva, in nestire, fara destinatie…

    mereu am cautat ceva… zicea el… si am gasit altceva… mereu am deschis usi cu speranta ca dincolo este fericirea… dar am gasit numai intuneric… si cand am aflat adevarata iubire, aceasta mi-a fost interzisa…

    cautarile devin intrsopectii ale inimii noastre… acolo gasim tot ce dorim sa avem, chiar si neavandu-le… si totusi… daruindu-le, se intorc la noi atunci cand ne asteptam cel mai putin…

  6. lesas spune:

    ma gandeam ca vrei sa devi presedinte sau ceva de genu. Din ce am descoperit ai vointa puternica (daca ai reusit sa te lasi de fumat si incerci sa scapi de cola) nu inteleg cum poti sa te resemnezi la cel mai important „obiectiv” , abandonezi inainte de final desi nu stii rezultatul?

  7. lesas spune:

    deja esti resemnata?

  8. lesas spune:

    totusi esti la inceput de drum cum asa?

  9. lesas spune:

    ma refer la varsta, si acum ce vei face astepti?

  10. lesas spune:

    pot spune ca da esti mai matura din ce am citit, acum ai decis sa nu te mai complici ci sa lasi totul sa curga .Daca ai decis asta inseamna ca ai avut niste momente neplacute. Dar nici pasivitatea nu e buna( daca te deranjez sa-mi spui ca ar fi penultimul lucru pe care vreau sa-l fac).

  11. lesas spune:

    trebuie calculate cu grija pauzele si perioadele de efort ca iti poti iesi din ritm

  12. lesas spune:

    da argumente

    • alessya20 spune:

      Daca faci o pauza si analizezi situatia nu consider ca iti iesi din ritm … daca ai pierdut batalia nu inseamna ca ai pierdut razboiul… iti poti pregati o strategie de lupta mai eficienta 🙂 timpul este un sfetnic bun 🙂

  13. lesas spune:

    dar nici sa nu fie prea lunga pauza ca iti iesi din ritm, iar daca pierzi batalia trebuie sa reconsideri razboiul, trebuie sa iei din trecut doar experienta si sa o aduci in prezent ppentru a putea merge mai increzator in viitor( referitor la chestia de la inceput , daca te odihnesti intr-un loc periculos pierzi tot asa ca trebuie si pauzele gandite bine) 🙂

  14. lesas spune:

    deci e pauza sau e resemnare?

  15. lesas spune:

    asta nu are sens deloc

  16. lesas spune:

    sens ca termeni zic, ca gandire cam inteleg putin despre ce vorbesti

  17. lesas spune:

    sper sa-ti placa:)

    Bărbatul şi femeia

    Bărbatul este cea mai elevată dintre creaturi. Femeia este cel mai sublim ideal.
    Dumnezeu a făcut pentru bărbat un tron, pentru femeie un altar.
    Tronul exaltă, altarul sfinţeşte.
    Bărbatul este creierul, femeia este inima.
    Creierul primeşte lumină, inima primeşte iubire. Lumina fecundează, iubirea reînvie.
    Bărbatul este puternic prin raţiune, femeia este invincibilă prin lacrimi.
    Raţiunea convinge, lacrimile înduioşează sufletul.
    Bărbatul este capabil de eroism, femeia – de orice sacrificiu.
    Eroismul înnobilează, sacrificiul aduce sublimul.
    Bărbatul are supremaţia, femeia are intuiţia.
    Supremaţia semnifică forţă, intuiţia reprezintă dreptatea.
    Bărbatul este un geniu, femeia este un înger.
    Geniul este incomensurabil, îngerul este inefabil.
    Aspiraţia bărbatului este către gloria supremă, aspiraţia femei este îndreptată către virtutea desăvârşită.
    Gloria face totul măreţ, virtutea face totul divin.
    Bărbatul este un cod, femeia este evanghelia.
    Codul corijează, evanghelia ne face perfecţi.
    Bărbatul gândeşte, femeia intuieşte.
    A gândi înseamnă a avea creier superior.
    A intui, simţind înseamnă a avea în frunte o aureolă.
    Bărbatul este un ocean, femeia este un lac.
    Oceanul are o perlă care îl împodobeşte, lacul, poezia care-l luminează.
    Bărbatul este un vultur care zboară, femeia – o privighetoare ce cântă.
    A zbura înseamnă a domina spaţiul, a cânta înseamnă a cuceri sufletul.
    Bărbatul este un templu, femeia este sanctuarul.
    În faţa templului ne descoperim, în faţa sanctuarului îngenunchem.
    Bărbatul este plasat acolo unde se sfârşeşte pământul, femeia acolo unde începe cerul.

    noapte buna

  18. lesas spune:

    merci la fel Autorul poeziei e Victor Hugo.
    Iubirea cuprinde toate virtuţile şi este contrară tuturor păcatelor. Ea este sursa tuturor formelor de bine.

    • alessya20 spune:

      „Iubirea exista inauntrul fiecarui om. Ea nu trebuie adusa de undeva de afara. Se afla deja aici fiind sinonima cu impulsul vietii.Iubirea este ascunsa inauntrul oamenilor, ea trebuie scoasa la lumina. Iubirea nu trebuie generata, trebuie eliberata.. iubirea este natura noastra intriseca. De aceea spun ca este fundamental gresit sa le ceri oamenilor sa cultive iubirea.” Osho

  19. lesas spune:

    da , autorul nu prea il consider un model ca el in unele cazuri spunea ceva si traia contrar convingerilor sale si altele.

    Iubirea se avântă mai presus de puteri; nu vrea să ştie de neputinţă, căci socoteşte că totul îi stă în putere şi îi este îngăduit!
    Iubirea este o comoară fără de preţ, cu care poţi dobândi o lume întreagă, care-ţi îngăduie să răscumperi nu numai păcatele tale, dar şi pe ale altora.
    Iubirea e cel mai frumos lucru care exista pe pamant si fara ea ne-am instraina ridicolului si ne-am ascunde in cele mai intunecate tenebre.
    Iubirea nu este ceea ce crezi tu; nu este această vio­lentă năzuinţă a tuturor simţurilor către o făptură vie; este aspi­raţia sfântă către necunoscut a celei mai subtile părţi din sufle­tul nostru.

  20. lesas spune:

    de aceea se zice ca atunci cand o intalnesti ajungi la divinitate 🙂

  21. lesas spune:

    deci ai trecut peste resemnare?

  22. lesas spune:

    sunt periculoase si pauzele ca pot produce nesiguranta

  23. dandelion spune:

    cautam ce nu cunoastem, cautam sa descoperim misterele… sa zicem ca le aflam, ramanem fara nimic deci tot cu nimic… mai cautam…doar de dragul de a cauta vrem altceva…

  24. conia spune:

    „Am cautat fericire… inca caut …

    Am cautat totul … si am gasit nimic ….” frumos de melancolic….:(

  25. Profund…. si dincolo de text tu ascunzi si alte secrete….

  26. offff…

    eu încerc să nu mai caut, măcar o vreme

    • Fludor spune:

      Acum nu vreau sa fiu ambasadorul lui evergreenstory, dar cred ca are nevoie de o pauza ca poate sa isi dea seama ca trebuie sa mearga mai departe.
      Asa am luat si eu. Intr-un fel mi-a prins bine. Iti tragi sufletul, te pregatesti si cu forte proaspete intri din nou in joc. 🙂

  27. Amon spune:

    viata MAI alessya,o compar cu un puzzle.
    Esti geniala cu posturile tale.Imi place

  28. lesas spune:

    da dar de multe ori nu e bine sa o vezi astfel ca duce la multe ………..

  29. lesas spune:

    da dar nu e asa bine sa o asemeni ca poate sa-ti dauneze

  30. lesas spune:

    nu e sanatos

  31. joker spune:

    „nu e buna pasivitatea,dar totusi are farmecul ei”

    asta suna a Latenta sau inferioritatea smecheres-etern-feminina. Un soi de ultim bastion

  32. dandelion spune:

    e vorba de asteptari defapt?

  33. dragostea spune:

    cum poti cauta dragostea? care se afla in fiecare din noi dar pe care noi nu o folosim?nu o cauta…ca nu o vei gasi.folosesteo si o vei simti.

Lasă un răspuns

