I love the way you lie…

Posted: Iunie 14, 2010 in me,myself and I

Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie
I love the way you lie…

Mereu am trait cu impresia ca sunt speciala… ca sunt altfel decat celelalte femei de varsta mea…

Ca am alte asteptari…

Ca mi-am dorit lucruri marunte,banale in ochi straini,minunate in ochii mei…

Mereu am sperat ca,facand bine celor din jur,binele se va intoarce la mine inzecit…

Ca fericirea va fi prezenta in viata mea si  va sterge urmele dezamagirilor…

Mi-am dorit o viata de basm … cu happy-end si mult soare…

Mi-am dorit sa iubesc din nou … un barbat special care sa imi faca sufletul sa tresara,sa fiu speciala in ochii lui,sa ma tina in brate in noptile reci,sa ma poarte catre cele mai inalte culmi,sa ma priveasca ca si cum m-ar vedea pentru ultima oara,sa ma atinga ca si cum ar atinge clapele unui pian vechi,sa imi ofere bine… sa imi ghideze pasii si sa nu ma lase sa privesc niciodata inapoi…

Sa imi aline durerea si sa imi vindece ranile din trecut…

Am gasit barbatul special…

A  fost de-ajuns doar o privire si o incursiune intr-un trecut in care,cu greu,ne-am rostit cateva cuvinte…

Si l-am dorit. Si l-am avut.

Si am tanjit dupa el. Si l-am asteptat in noptile in care imi promisese ca ajunge.

Si mi-am dorit sa ii spun cat de speciala ma facea privirea lui.

Si mi-am dorit sa ii spun ca vroiam sa mai ramana langa mine,in dimineata cand a plecat grabit.

Si mi-am dorit sa ii spun ca m-am indragostit de caldura si bunatatea sufletului sau,si mai apoi de trupul lui si ochii lui albastri…

Ca i-am sorbit cuvintele de pe buze…

Si mi-am dorit sa ii spun atatea lucruri pe care nu i le-am spus…

Si,acum,imi doresc sa ii spun ca nu am pretuit indeajuns clipele petrecute cu el…

Ca imi doream sa ramana…

Ca a fost inspiratia mea…

Ca vroiam sa fie aici,langa mine,sa imi stearga lacrimile,cand astern cuvintele astea pe pagina rece si alba…

Dar nu am mai apucat…


Comentarii
  1. oovi spune:

    sunt convins ca, fiecare din noi suntem speciali… deci tu esti speciala…
    este frumos sa iti doresti… daca nu mi-as dori, as simti ca nu mai sunt… as muri…
    este minunat sa ai pe cineva alaturi… si sunt convins ca vei avea…
    este adevarat ca, de multe ori intarziem rostitul cuvintelor… si asta doare… schimaba situatii… dar in nici un caz nu aduce sfarsitul lumii din…
    acum… priveste spre sus… recunoste sansa ta prezenta… prinde-te de ea… si fii fercita…
    ovi

  2. najdhya spune:

    Adevaratele iubiri romantice sunt fara de final, neimplinite…

  3. vlad spune:

    Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  4. blackiss spune:

    hey fluturas bine ai revenit 😛

    chiar imi era dor de posturile tale 😛 😛

  5. lesas spune:

    Viata e imprevizibila nu stii ce carare sa iei si asta e una din frumusetile vieti, dar nu intodeauna. Nimeni nu este sa regrete unele decizi dar important e cum le percepi in prezent. Aducand vorba de soare mi imi place cel mai mult soarele dupa ploaie.:)

  6. […] Viaţa este o succesiune de momente. A îl trăi pe fiecare înseamnă a reuşi. (Corita Kent) […]

  7. Cony spune:

    In viata avem parte de multe regrete, dar trebuie sa gasim puterea de a trece peste ele. Si sa invatam sa traim astfel incat sa nu regretam nimic. Stiu, uosr de zis, greu de facut ! Dar merita incercat !

  8. ella spune:

    Cunosc al dracului de bine ce simti….N-as sti ce sa ti spun, pentru ca daca nu sunt in masura sa mi dau sfaturi mie, n-am cum sa spun altora….Iti sugerez sa profiti de orice moment liber, sa faci pace cu tine si apoi sa iti acorzi, tie in primul rand, timp pentru lucruri care iti fac placere: plaja, citit, barfe cu prietenele….sau pur si simplu lenevit! Usor usor sunt sigura ca o sa gasesti un altul, si mai special…

  9. lesas spune:

    Persoanele speciale nu au cum sa dispara, poate persoanele diferite (fata de ceea ce se intampla acum), cineva special pentru altcineva ar insemna ca sa stabilit o legatura dintr-o directie sau din ambele directii.

  10. Cristi spune:

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

  11. The butterfly effect 🙂

  12. Sanctus spune:

    Bună.
    Globu’ cu Sondaje ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsaţi un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/ sau pe mail : globucusondaje@yahoo.com
    O zi bună.

  13. Cum a aparut el, asa cred si sper ca intr-o zi va mai aparea si un alt el in viata ta care sa te faca sa te simti din nou iubita si fericita! 🙂

  14. Truelies spune:

    Intotdeauna se intampla asa. Pretuiesti doar dupa ce pierzi. Normalitatea te adoarme, iti adoarme simturile, si cand ai ceva consideri ca e normal sa ai. Cand pierzi, incepi sa-i simti lipsa. Din pacate, aproape intotdeauna, este mult prea tarziu. Pacat, putea fi ceva frumos.

    • alessya20 spune:

      Dap, putea fi ceva frumos ….

      • Truelies spune:

        Unele relatii trebuie sa se termine pentru a ramane frumoase. Continuarea lor sta sub semnul riscului de a se banaliza. Sigur, e chinuitor sa te intrebi intotdeauna „ce-ar fi fost daca?”, dar din experienta iti spun ca e mai ok asa. Si oricum, o relatie foarte intensa inca de la inceput nu poate evolua in forma respectiva.

      • alessya20 spune:

        O relatie intensa poate avea sorti de izbanda 🙂

      • Truelies spune:

        Poate, dar dupa o pauza lunga. Cand vei ajunge sa tanjesti dupa intensitatea ei, cand o vei putea compara cu altele mai noi, cand vei simti ca ai avut totul si ai renuntat usor, cand vei fi sincera cu tine, da…atunci. Mai ramane sa gandeasca si el la fel. Dar in mod cert, o relatie intensa si neconsumata va reveni. Peste o luna, peste un an sau peste zece, dar tot va reveni in prim plan.

      • alessya20 spune:

        De obicei,cand revine,e prea tarziu …

      • Truelies spune:

        Da, s-ar putea sa fie prea tarziu. S-ar putea sa aveti deja amandoi pe altcineva, poate sunteti casatoriti sau poate aveti copii. Atunci e chiar dezastruos sa revina.

      • alessya20 spune:

        Asa este 🙂

      • alessya20 spune:

        In fond, e mai bine asa … nu a fost sa fie ….

      • Truelies spune:

        corecteaza-mi si mie postul te rog. eram adormit:)”niste” nu are ce sa mai caute acolo:)

    • Truelies spune:

      Eu iti sugerez sa-i spui ce ai de spus si eventual si el sa faca la fel. E cel mai ok asa. Cel putin asta este parerea mea. Fara resentimente, fara acuzatii. Pur si simplu, discutati, comunicati, intrebati-va unul pe celalalt , raspundeti-va la intrebari, si mergeti mai departe, oricare ar fi acel „departe”. Unii cred ca trecerea timpului rezolva astfel de situatii. Eu cred ca nu. Ramane o rana si ca orice rana tetratata risca sa degenereze in altceva. Oricum, de la sine nu se va vindeca niciodata. In cel mai rau caz te vei obisnui cu durerea.

  15. jocuri noi spune:

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un email cu titlul şi adresa dvs. pe adresa ainaw@yahoo.com
    Siteurile mele sunt:

    Titlu : Jocuri Noi
    Adresa : http://www.ejocuri-noi.ro

    Titlu : Sfaturi fete
    Adresa : http://www.girlsgocrazy.info

    Mulţumesc! 😀

Lasă un răspuns

