Barbatul sufletului meu

Posted: Iulie 18, 2010 in me,myself and I

Si daca intr-o zi ma vei chema

Chiar se va-ntampla o minune,

Sa stii ca doar tu vei fi mereu

Omul sufletului meu…

Si daca intr-o zi ma vei chema

Viata s-ar schimba in minune…

Voi stii ca doar tu vei fi mereu

Omul sufletului meu.

Dragostea nu bate niciodata,timid,la usa… nu intreaba sufletul inainte de a-l invalui… dragostea aduce liniste,in aparenta,pentru ca apoi sa se instaleze teama,indoiala si durerea. Dragostea este un drog. Este heroina sufletului…este senzatia brutala si efemera de placere intensa,de bine fizic si psihic… este trecerea de la extaz la agonie. Si,totusi,nu putem trai fara ea… Viata fiecaruia dintre noi graviteaza in jurul dragostei. Damn,Alessya,cum poti compara dragostea cu heroina?

Nu era genul de barbat de care m-as fi indragostit. La prima vedere era un barbat linistit,calm,atat de calm incat parea indiferent. Ne stim demult… eu eram adolescenta rebela si el baiatul care canta la pian si juca baschet… Nu l-am privit niciodata ca pe un barbat… Nu i-am observat,atunci,chipul perfect,angelic… Nici cerul senin ascuns in ochii lui albastri …

Oglindit in ochii mei de femeie,femeia de azi,este cel pe care l-am asteptat in tot timpul asta de cautari zadarnice,singuratate si barbati nepotriviti.

Pentru ca este cel care mi-a zadarnicit teoriile mele cu dragostea realista…

Pentru ca simt ca sufletul meu a fost creat pentru sufletul lui…

Pentru ca imi doresc sa il tin in brate,ca pe un copil,si sa sterg cu buretele toate femeile care au existat inaintea mea.

Pentru ca ma confrunt cu sentimente nemaintalnite pana acum si oricat am incercat sa le inving am pierdut batalia. Mi-am pierdut sufletul in fata unui barbat minunat. Un barbat care trezeste in mine dragoste,pasiune,gelozie,indoiala,teama,durere,neputinta,fericire,tristete… Un barbat care m-a rastignit… Un barbat care mi-a daruit aripi…

Si,desi nu stiu pe unde umbla acum-cand scriu aceste randuri-sau ce femeie priveste,am siguranta ca si eu i-am ravasit sufletul si mintea.

Si,cand va veni,ii voi spune ca mi-as dori sa nu mai imi dea drumul niciodata…

Si ca dragostea mea pentru el este heroina … si ca ma declar dependentă fericită. Si ca as lua,oricand,o supradoza. Si ca fara el sunt in sevraj…

Si ca el este,cu certitudine,barbatul sufletului meu.

Comentarii
  1. sa fii iubita, Alessya, si sa primesti cel putin cat oferi 🙂 :X

  2. Mike1angel0 spune:

    Felicitări Alessia!
    Frumos articol, norocos barbat!:)

  3. AnaCazacu spune:

    Foarte frumos ! Mi-a placut si m-a facut sa ma gandesc la cineva . Mi-am adus aminte ca genul de „barbat al sufletului meu” exista ! 🙂

  4. Epiloque spune:

    Fluturasu’ meu zboara din nou >:D< cel putin prin post-uri ! 😀

  5. chromaticdrama spune:

    foarte frumos!

  6. Amon spune:

    Hei copile.Sa fi fericita !:D ai un amonica aici,care te apreciaza tare tare

Lasă un răspuns

