Barbatul meu,zamislit din soare

Posted: August 2, 2010 in hot

Trebuia sa fie o banala duminica seara cu chipsuri,cola si movies…

Dar a fost una dintre cele mai speciale seri din viata mea …

Mi-a zis ca vine. Am facut un dus lasandu-mi trupul invaluit in parfum de trandafiri si imbracandu-l cu o rochita verde,subtire. Am aruncat o ultima privire in oglinda inainte de a deschide usa. L-am privit timida. Parea a fi zamislit din soare,cu parul auriu si ochii albastri,lumina soarelui sub forma unui barbat frumos. Barbatul meu. M-a imbratisat,soptindu-mi ca i-a fost dor de mine. L-am privit inca o data. Era aici,cu mine,era al meu… Ce altceva imi mai puteam dori? Stralucirea din ochii lui albastri ma infricosa. Statea atat de aproape… ii cunosteam perfect fiecare parte a trupului sau. Caldura mi se raspandea prin tot corpul. Sanii ma dureau de dorinta de a fi atinsi. Tanjeam dupa atingerea lui. Inima imi batea nebuneste si simteam o umezeala delicioasa si interzisa. M-a sarutat apasat. Limba lui ferma imi desfacu buzele si se cufunda,adanc si mai adanc,mangaiand,explorand,savurand. Ma simteam coplesita de senzatii minunate care imi dadeau impresia ca sunt gata sa imi iau zborul,departe,catre un tinut al placerii. Mi-am lipit trupul si mai tare de el.

Mainile lui explorau,lasandu-mi trupul infierbantat si chinuit de o durere dulce.

A intrat in mine,adanc,tare si fierbinte. Mana lui mi-a acoperit gura,pentru a-mi opri tipatul de placere. Spasme minunate imi strabatura trupul. Acesta era barbatul meu. Acel trup ,acea personalitate,acel suflet.Acel gust,parfum si simt. Mi-a dat drumul pentru ca,in secunda urmatoare,buzele lui sa coboare din ce in ce mai mult si gandurile mele cedara in fata senzatiilor. M-a azvarlit in acea stare de uitare catifelata unde sunt primiti numai cei care se daruiesc cu totul. M-a lasat lipsita de vlaga si tulburata,minunat de obosita si cea mai fericita femeie.

Hainele erau imprastiate peste tot in jurul nostru. Stateam imbratisati si goi pe canapea,atat de apropiati incat bataia inimii unuia isi gasea ecoul in trupul celuilalt. S-a ridicat. L-am privit indepartandu-se,iubindu-i perfectiunea trupului,iubindu-i goliciunea. Iubind barbatul din interiorul acelui pachet masculin si dinamic. Iubindu-l … la nesfarsit …

Comentarii
  1. Amon spune:

    damn,cat imi place cum si ce scrii.splendid

  2. Epiloque spune:

    si mie :X … apropo imi place cum ai facut blogu 🙂

    • alessya20 spune:

      My man, he makes me feel so special
      My man, he makes me feel so precious
      My man, he makes me feel wonderful
      My man, with him I’m so comfortable
      My man, he makes me feel so special
      My man, he makes me feel so precious
      My man, he makes me feel wonderful
      He’s thugged out but he’s my man 🙂

  3. Anda spune:

    Zbor frumos in continuare, draga mea. Take care, visele indraznete pot fi si implinite uneori 🙂

  4. chromaticdrama spune:

    fumez si eu tigara de dupa… ce am citit 😛 nice!

  5. Liviu spune:

    Ai reusit sa fii mai dogoratoare, in toiul noptii, decat canicula din miezul zilei!

  6. conia spune:

    uhh…nice nice nice..&kinky!:X

  7. […] Alessya – Barbatul meu, zamislit de soare, Daniela – De ce tac?,  MO’s Photography – B&W Silence, Orry – Dorinte […]

  8. Liviu spune:

    Ador povestirile de… dupa ale femeilor! Cea de aici e asa de bine scrisa incat a echivalat cu o intalnire incendiara.

  9. AnaCazacu spune:

    Nu pot sa spun ca mi-a placut . E mai mult decat atat . Si ce e foarte interesant , e ca atunci cand citesc ceva scris de tine , retraiesc niste vremuri frumoase prin amintiri . E ca o senzatie de „deja vu” . Doar ca e „deja vecu”. Pentru asta , iti multumesc !
    Si astept cu nerabdare sa mai scrii ceva . 🙂
    Cu drag , Ana.

  10. […] scrisa de catre Alessya,,Trebuia sa fie o banala duminica seara cu chipsuri,cola si movies…Dar a fost una dintre cele mai […]

  11. dak ce-ai zis aici e asa incendiar…inseamna ca atunci ai aruncat totul in aer…;))
    scrii f frumos:D

  12. vis spune:

    e placut sa te citesc

Lasă un răspuns

