Get outta my way

Posted: Septembrie 12, 2010 in me,myself and I

Leave you Move on
To a perfect stranger
You talk I walk
Wanna feel the danger
See me with him and its turning you on it’s got me saying
Ain’t getting me back at the end of this song

Get outta my way
Get outta my way
Got no more to say
He’s taken your place

 

 Toamna asta nu imi place … e fara el…

Cand va cadea ultima frunza,va muri si sufletul meu…

Nu imi mai pasa…

S-a terminat … si nu mai simt nimic…

Dar cuvintele astea sunt pentru tine:

Imi este mila de modul cum te distrugi… dar, cand te vei trezi, va fi prea tarziu pentru tine, pentru mine, pentru noi…

Si imi este mila ca nici starile acelea high nu ma vor scoate din mintea ta … voi ramane acolo… si ma vei cauta in fiecare femeie care va aparea in viata ta…

Comentarii
  1. lesas spune:

    si toamna are frumusetea ei (desi sunt cu primavara). din ce vad tu esti o persoana care oferi totul si daca se ajunge la final doare, desi procedezi in mod normal corect in ziua de azi nu prea mai e curajul asta ca nu prea mai ai cu cine asa ca :
    A brave man may fall, but he cannot yield

  2. lesas spune:

    spunea un mare om(Nicolae Steinhardt) , putem invata totul dar suferinta desi spunem ca ne-am invatat ea vine la fel de proaspata si puternica ca la inceput, lumea e egoista acum si se gandeste doar la ea dar lasa ca vin si zile mai bune si mai multe nu?

  3. lesas spune:

    aici e bine sa devi dura de la inceput ca cale usoara nu esta, alta nici atat, daca o iei incet nu rezolvi nimic si tot asa ramai (crede-ma ca stiu ce spun )

  4. lesas spune:

    scuze nu dura ci hotarata e mai corect

  5. lesas spune:

    sunt militar si am aplicatie , la ce program am avut din iulie pana acum se potriveste, sper ca dupa sa am si eu concediu

  6. lesas spune:

    deci stai bine cu limbile straine, si din iasi esti sau am uitat eu?

  7. lesas spune:

    tot moldoveni sunt aia mai cu cap din ce am vazut de asta am intrebat

  8. lesas spune:

    si o chestie care o intreb de obicei , ce alegi cald – frig (vara -iarna adica) si munte – mare?

  9. lesas spune:

    nice, eu sunt in zona care fix nu-mi place , adica cald -mare
    uite ceva sa vad daca iti place
    Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. We ask ourselves, who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous? Actually, who are you not to be? You are a child of God. Your playing small doesn’t serve the world. There’s nothing enlightened about shrinking so that other people won’t feel insecure around you. We are all meant to shine, as children do. We were born to make manifest the glory of God that is within us. It’s not just in some of us; it’s in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we’re liberated from our own fear, our presence automatically liberates others.

  10. lesas spune:

    eu ma duc ca maine la 3 e trezirea , toate cele bune si sa nu avem motive de suparare

  11. rasarit spune:

    s-a terminat si nu mai simt nimic…

    mhm…

  12. Amon spune:

    hei,da ce mai faci mai?? mai intra si u pe mess sa mai schimbam o vorba ceva:D

  13. Tomnile mereu sunt triste!
    …sunt pline de amintiri din celelalte anotimpuri ale vieții noastre…
    …Toamna mereu moare ceva în noi…
    Tomnile sunt mereu triste!

    PS: Imi place mult noul design al blogului tau 😀

  14. Cameleona spune:

    „Cand va cadea ultima frunza,va muri si sufletul meu… ”
    Dragostea şi toamnă. E perfect!

Lasă un răspuns

