Liniste

Posted: Septembrie 30, 2010 in me,myself and I

E liniste…

Pentru prima oara,dupa momentele grele,de tristete,suferinta si regret,in viata mea e liniste… si stabilitate… si liniste din nou…

Am sters toate capitolele anterioare… Am sters tot …

Am dat jos mantaua tristetii de pe sufletul meu si mi-am spalat trupul de nefericire…

E liniste… si asta conteaza cel mai mult…

Aveam nevoie de asta…

Despre el nu voi mai scrie niciodata,nu a meritat nici un cuvant,nici macar o virgula… nu mi-a meritat nici sufletul,nici trupul… el merita suferinta si regret …

Comentarii
  1. sinsdesign spune:

    Ma bucur sa aud ca esti mai bine, mai puternica si esti multumita cu alegerile facute de tine.
    Te pup cu drag si in continuare multa liniste benefica iti doresc.

  2. lesas spune:

    Si sa dureze cat mai mult iti doresc, totusi lasi in urma trecutul doar daca ai luat invataturile de rigoare.

  3. Iris spune:

    Atat timp cat nu ierti nu vei uita…. Invata sa ierti si viata iti va fi mult mai frumoasa 🙂

  4. Roxana Baesu spune:

    O iubire care te face nefericita nu este iubire….pastreaza aceasta liniste permanent in sufletul tau, pana la urma asta e tot ce conteaza, sa fii impacata cu tine.

  5. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  6. AnaCazacu spune:

    Ma bucur ca ti-e liniste . E cel mai important lucru, pentru tine. 🙂

  7. conia spune:

    in cazul meu….el a meritat multe,foarte multe dar nu tot! si totusi n-a meritat nimic….e atat de complicat, atat de nociv:(

  8. conia spune:

    ps: >:D< sunt fericita pt tine ca ti-ai gasit linistea!

  9. Numele Trandafirului spune:

    chiar daca incercam sa stergem „trecutul” , el mereu va fi acolo si mereu ne vom aminti, caci din trecut am invatat cum sa traim in prezent.
    e bine ca ai reusit sa iti gasesti linistea de care aveai nevoie..

  10. Deddu spune:

    Ii bine ca stii sa iti dai seama daca merita sau nu sa investesti fericire in cineva sau daca nu merita. Parerea mea e ca atunci cand nu te simti fericita in totalitate mai bine te opresti si cauti altceva, mergi mai departe. Nu merita sa traiesc apoi o viata cu o fericire falsa sau cu jumatati de fericire.

  11. Bogdan Popa spune:

    Nu stiu. Eu imi amintesc si pastrez clipele frumoase. Intotdeauna. Indiferent ce s-a intamplat, indiferent ce am descoperit ca nu descoperisem langa mine si totul s-a dus dracu. Clipele frumoase raman neatinse, mi-apar in gand uneori, zambesc, imi spun ca au meritat traite, zambesc si merg mai departe.

  12. Najdhya spune:

    Pastreaza linistea aceasta cat de mult poti…uragane vor mai fi…

  13. Gabrielle spune:

    Cat de mult imi doresc si eu o clipa de liniste… :-<

Lasă un răspuns

