Mi-as dori sa scriu mai des …

Posted: Decembrie 28, 2010 in me,myself and I

Mi-as dori sa scriu mai des … dar timpul nu imi permite …

Mi-as dori sa scriu despre fericirea si dragostea care imi sunt daruite zi de zi …

Mi-as dori sa scriu despre barbatul minunat care imi este alaturi …

Mi-as dori sa scriu, cu litere mari , cu semne de exclamare , carlionti superbi de cuvinte care sa il infatiseze pe El al meu … doar al meu …

Mi-as dori sa scriu despre indoiala , teama , neincredere …

Mi-as dori sa scriu despre zapada , Craciun , copii fericiti si mame grabite in cautare de cadoul perfect …

Mi-as dori sa scriu despre cumplitul 2010 si minunatul 2011 …

Mi-as dori sa scriu despre speranta , lumina si caldura …

Mi-as dori sa scriu despre noaptea magica dintre ani …

Mi-as dori sa scriu despre dor …

Mi-as dori sa scriu despre trecut , prezent si viitor …

Mi-as dori sa scriu despre toate astea … dar nu pot … si dau vina pe timpul asta idiot …

In schimb voi scrie ca sunt FERICITA !!!



 

Comentarii
  1. Alex`andra spune:

    n`ai timp cand esti fericita de atatea lucruri, esti pur si simplu . . . fericita si asta`ti consuma fiecare minutel din viata ta !
    Then be !

  2. Amon spune:

    la multi ani alessya,sa fii fericita.
    Si multa sanatate celui mic,sa creasca mare si frumos asa ca tine:D

  3. ella spune:

    La Multi Ani Alessya! Cel mai important e faptul ca tei iti este bine…Si iti doresc sa ai parte de un 2011, plin de zambete si multe momente frumoase petrecuet alturi de cei dragi!

    • alessya20 spune:

      Multumesc la fel 🙂 Lucrurile frumoase care mi le doresc eu le doresc tuturor … Sa avem parte de sanatate, fericire, iubire si cel mai important liniste sufleteasca … La multi ani !

  4. lesas spune:

    la multi ani si toate cele bune , iti doresc un an cat mai bun ca al mn din a doua zi sa prabusit anul

  5. oovi spune:

    sa ti se implineasca dorinta… fara ca asta sa-ti rapeasca fercirea…
    in ce ma priveste… astept sa te citesc…

Lasă un răspuns

