Nu mai sunt … a nimanui

Posted: Februarie 4, 2011 in me,myself and I

Dupa anii grei de singuratate si barbati nepotriviti … am intalnit un barbat minunat, acel barbat in care am gasit toate calitatile visate, toata iubirea si stabilitatea dorita … Nu m-am indragostit la prima vedere, dar m-am indragostit treptat, ne-am cladit relatia pe o fundatie solida de incredere, liniste sufleteasca si iubire … Ne-am descoperit unul pe celalalt …

Si … Nu mai sunt a nimanui …

Adorm in bratele lui pentru ca, dimineata sa ma trezesc cu zambetul pe buze …

Ma simt cea mai iubita si norocoasa femeie a universului…

Dragostea mea pentru el se contureaza in fiecare privire, zambet si fiecare por al pielii mele, in fiecare atingere, in fiecare sarut si imbratisare …

Credeam ca dragostea nu mi-a fost destinata, credeam ca ma asteapta pe un taram indepartat unde nu aveam sa ajung niciodata, dar am constatat, cu stupoare, ca se afla atat de aproape de mine, la doi pasi si o privire …

Si acum, in sufletul meu, domneste linistea si iubirea …

Si indiferent de problemele care apar, stiu ca el este langa mine, gata oricand sa ma ridice si sa ma tina de mana …

Nu cred in clisee precum happy-end si pentru toata viata dar, acum el este happy-end-ul meu …

El este cel care mi-a eliberat sufletul …

Comentarii
  1. The Goddess spune:

    Mă bucur pentru tine!
    Iubiți-vă mult!!!!!!!!!!!

  2. oovi spune:

    foarte frumos ai spus… felicitari…
    sa ramana asa… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…

    consider ca… mereu ai apartinut cuiva… poate chiar fara sa stii… poate in alta forma… dar noi nu suntem creati sa fim singuri… nu putem sa fim singuri… si nu suntem singuri niciodata… niciodata…

  3. Amon spune:

    oh draga de ea:). Casa de piatra:)

  4. Numele Trandafirului spune:

    Ma bucur pentru tine.. Aveai nevoie …

Lasă un răspuns

