Profadesex part 1

Posted: Iulie 25, 2011 in Sex

A trecut 1 an si jumatate de cand am devenit oficial, fan Profadesex

Ce inseamna asta? Inseamna ca am dobandit cunostinte noi despre sex, boli cu transmitere sexuala si alte mii de lucruri interesante.

Am invatat sa am incredere in mine si sa pun in practica lucrurile invatate de la Profa de sex, Laura Andresan mai bine zis.

Am invatat sa merg la un control ginecologic periodic si sa am mai multa grija de corpul meu.

Am invatat sa imi condimentez viata sexuala cu jucarii 🙂

Am invatat ca sexul este arta, si mai apoi cum sa il practic responsabil si sanatos.

Am invatat sa vorbesc liber despre sex. Pentru mine nu mai reprezinta un subiect tabu.

Si toate astea le-am invatat de la Profadesex. Iti multumesc Profa, mai bine zis iti multumesc Laura 🙂 Esti minunata!

Si daca nu v-am convins prin cuvintele mele, voi incerca sa va conving prin cuvintele scrise cu maiestrie de catre Profa de sex:

Despre Chlamydia … denumita infectia tacuta

Despre contraceptie si cancer

despre Trichomonas Vaginalis 

Despre problemele care pot fi evitate prin folosirea prezervativului

Despre ciuperci 

Despre … una, alta cu transmitere sexuala  

Despre amenoree … lipsa menstrei 

Despre Moby sau condilomul genital 

Si multe alte subiecte ( pe care le voi mentiona in posturile viitoare)

Sa nu uitam despre SAVE SEX si despre faptul ca Laura va ofera prezervative gratis. Trebuie doar sa cereti 🙂

Va urma

 

Comentarii
  1. arta sexului nu este o carte, nu este o povestire pe net, nu este un blog..
    este o traire, un simt pe care il dezvolti in timp in functie de mai multi factori..

Lasă un răspuns

