When we lose our way …

Posted: Mai 6, 2012 in me,myself and I

Asteptam sa vina prietena mea. El ma privea, tacut… 

– Arati minunat!

-Multumesc, dragul meu.

Cateva minute de tacere. Tacere tensionata. Eu ma aranjam in continuare. Nu aratam minunat. Pur si simplu … straluceam. Eram cateva ore libera . Si … departe de el, departe de confuzii si indoieli. Departe de intrebari fara raspuns.

La un moment dat, se intrerupe tacerea:

-Stai mult?

( In viata ta, dragul meu, nu cred ca mai stau mult)

– Nu! In cateva ore ma intorc …

Am deschis portiera masinii. Prietena mea m-a privit, uimita.

– Wow … arati superb … de fapt, arati … ca o femeie singura in cautare de … aventura …

Nu eram chiar o femeie singura. Eram o femeie insotita de  un inel de logodna si o verigheta dar, nu stiu daca le mai purtam … in suflet …

Stiu … Sunt o femeie dificila … Dar,  am o „calitate” extraordinara … ador sa imi complic viata …

Si sa fiu ancorata in relatii fara sorti de izbanda … 

Ce este de facut in acest caz ?

Comentarii
  1. ovi spune:

    sa stralucesti mereu… asta e de facut…
    stralucirea insa… sa-ti fie focalizata doar pentru un singur barbat… asta ar mai simplifica din viata… gresesc?

  2. Valentin spune:

    Cred că în astfel de situații doar inima te poate ghida!

Lasă un răspuns

